Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe topPC AMD 1800 en GF 4 enzo maar nu vroeg ik me af wat jullie leuke demo`s vinden? SWAT 3 heb ik al en dat is echt een topper 
Misschien ook wat linkjes?
Verwijderd
Garnaal, wat een bizarre naam!Op maandag 13 mei 2002 22:28 schreef Crash-Override het volgende:
zoek zelf ff op spelletjesgarnaal ofzow
of check hier de search naar demo's
ennuh, iedereen vind weer wat anders leuk
Probeer Renegade, een kick ass multiplayer demoOp maandag 13 mei 2002 22:25 schreef KoosKansloos het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe topPC AMD 1800 en GF 4 enzo maar nu vroeg ik me af wat jullie leuke demo`s vinden? SWAT 3 heb ik al en dat is echt een topper
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
check dit maar ff:Op maandag 13 mei 2002 22:33 schreef KoosKansloos het volgende:
[..]
Garnaal, wat een bizarre naam!
Bedankt, ik heb wel wat aan jullie hier zeg!Op maandag 13 mei 2002 22:32 schreef Lampie het volgende:
Probeer de Serious Sam 2 demo eens.
//edit:
Linkje d'r bij
http://www.bonusweb.cz/download/dema/serioussamtscdemo.html
ja, duh, wij zijn GoTters, de aardigste/liefste/leukste/slimste/handigste/behulpzaamste mensen die er bestaanOp maandag 13 mei 2002 22:41 schreef KoosKansloos het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb wel wat aan jullie hier zeg!
Verwijderd
en ook degene die zeggen dat je google maar moet gebruikenOp maandag 13 mei 2002 22:42 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
ja, duh, wij zijn GoTters, de aardigste/liefste/leukste/slimste/handigste/behulpzaamste mensen die er bestaan
Verwijderd
Toch leuk om er een beetje over te lullenOp maandag 13 mei 2002 22:43 schreef Demolition-Man het volgende:
[..]
en ook degene die zeggen dat je google maar moet gebruiken
GF4MX is nix anders dan een opgefokte GF2Op maandag 13 mei 2002 22:48 schreef KoosKansloos het volgende:
Trouwens, is mijn AMD 1800 vergelijkbaar snel met een Pentium 4? Die GF4MX werkt wel vet!
dubbelpost.. lees Crash's reply maar.Op maandag 13 mei 2002 22:48 schreef KoosKansloos het volgende:
Trouwens, is mijn AMD 1800 vergelijkbaar snel met een Pentium 4? Die GF4MX werkt wel vet!
Aha vandaar dat het wat scheelde in EurosOp maandag 13 mei 2002 22:49 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
GF4MX is nix anders dan een opgefokte GF2
en ja, de naam zegt het al he XP1800+, dus ongeveer vergelijkbaar met een P4 1,8GHz
Je mag ook NOFI zeggen hoor, ben geen noobOp maandag 13 mei 2002 22:51 schreef SaSReCoiL het volgende:
lol, no flames intended.
Voor demos check ook eens gamespy, http://gamespy.com
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq