Toon posts:

[DigiCam] Wazig vlek op foto's, wat is het?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een foto neem met mijn nieuwe Fuji finepix f601z dan komt er een vaag vlekje op mijn foto. Het is níet mijn lens, die heb ik schoongemaakt na het constateren van dit hinderlijk euvel. En reply's als 'ik zal wel een bril nodig hebben want ik zie het niet' zijn niet zo welkom als reply's die op de vraag ingaan ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~socrates/~siuwai/foto1.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~socrates/~siuwai/foto2.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~socrates/~siuwai/foto3.jpg

Mot ik ermee terug naar de winkel of wat raden jullie me aan?

Verwijderd

Hij's helemaal stuk zo te zien.. kruisjes >:)

Verwijderd

je digicam is nu helemaal kapot, hele mooie kruisjes

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01 08:42

Cansu

Cirus the Virus

Dit lijkt idd een serieuze mankement. Zulke rode kruisjes op je lens en geen foto lijkt meer een een hardware error!! Terug :+

Viva la Netherlands!

Verwijderd

HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site.

Verwijderd

Topicstarter
GVD bij mij doen ze het wel.
En als jullie op de link (plaatjes) klikken?

Edit: ik zoek wel ff een mirror. heb geduld.

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01 08:42

Cansu

Cirus the Virus

Als je op een plaatje klikt krijg je dit:
Op maandag 13 mei 2002 22:16 schreef Kerrick het volgende:
HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site.

Viva la Netherlands!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Gewoon rechts-klik en dan Save as. Dat werkt wel

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Topicstarter
FF gemirrored. Zie topic.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:01

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Kun je ze niet even op http://www.endoria.net/upload uploaden?
ZIjn het misschien wit-doorzichtige ronde vlekken, niet in het midden en vooral goed te zien anneer je flitst of tegenin een lichtbron die vanuit een punt schijnt fotografeert?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 22:21 schreef Undertaker2 het volgende:
Gewoon rechts-klik en dan Save as. Dat werkt wel
Ik zie alleen op plaatje 1 iets wat op een vlek lijkt maar waar dit aan zou kunnne liggen, iets vies aan de binnenkant vand e lens zou ik zeggen :? heel vaag :?

• Undertaker2
  • Laatst online: 28-01 07:24
Yups, ik zie het ook. Als het geen vuiltje op de lens is moet je gewoon teruggaan. Maak eventueel een printje van de foto waarop dit euvel het beste te zien is en claim gewoon garantie.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• waslijn
  • Laatst online: 10-03 21:08
Zou zeker teruggaan als ik net een nieuwe digicam had gekocht. Bevalt hij, die F601. Ben ik eingenlijk wel een beetje benieuwd naar.

Verwijderd

alo mensen,

bedankt voor de reacties...het is eigenlijk mijn camera, maar omdat ik toen nog niet kon registreren heb ik door iemand anders laten posten. ( dankje soc :))
nou, ff over dat vlekje; het is alleen goed zichtbaar op het lcd-schermpje. Zodra ik hem ff focus, dan wordt het een beetje lichter, maar nog steeds zichtbaar. Maar goed, ik heb besloten om morgen ff langs die winkel te gaan.

Enne hij/zij (voor mij een zij) bevalt zeker wel. Ik zal de komende tijd een aantal foto's posten, als jullie willen;)

Tschuss

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:01

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik zie hem!

T' was wel erg moeilijk te zien hoor. Ik had het niet opgemerkt als het niet duidelijk was aangewezen. Je kan het beste gewoon de camera terugbrengen

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
voor mij valen ze het meeste op op die kleine fototjes maar ik zou er ook mee terug gaan.
Pagina: 1