Toon posts:

DVDRW228

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op allerlei sites vind ik informatie over een introductie van de tweede generatie DVD brander van Philips (DVDRW228) in april. Na wat zoekwerk heb ik ook een brochure gevonden van de speler, namelijk:

http://www.dvdplusrw.org/pc/leaflets/philips_dvdrw228_europe.pdf

Ik wil deze brander heel graag kopen, maar kan nog geen enkele site vinden. Heeft iemand enig idee of de brander inderdaad al geintroduceerd is?

Olaf.

Verwijderd

Staan al meerdere winkels in de pricewatch...

Hij is ook te koop onder de naam Ricoh 5125

Dat is de zelfde drive... samen met nog zo'n 5-6 anderen :)

Allemaal van ricoh...

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Omdat alle DVD+RW branders van dezelfde fabrikant zijn, kan je kijken naar de prijs en naar de software die erbij zit. Bij de Philips DVDRW228 komt het wel erg leuke pakket (mijn mening uiteraard) van Pinnacle. Zorg er wel voor dat je een 2de generatie drive koopt die zowel op +RW als op +R schrijft.
De andere kandidaten kan je bekijken op de inofficiele website van +RW:
www.dvdplusrw.org

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 14:51

SG

SG surft naar info hardewaren

Ja het binnen werk is van ricoh de rest kleden de firma's aan. bi

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Topicstarter
Hallo jongens kijk eens even van wanneer de post is! Dat ie inmiddels verkrijgbaar is klopt. Hij zit er dan ook al twee weken bij mij onderhand in. Helemaal top

• janloef
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-04 22:22
Ik weet niet of ik deze vraag hier kan/mag stellen. Sinds gisteren heb ik ook een DVDRW228, maar de installatie cd geeft leesfouten. Het blijkt dat in de directory Wizard de files ikernel.ex_ en data1.cab niet te lezen zijn.
Heb de leverancier al 3 maal gemailed, geen reactie.
Ook Philips helpdesk gebeld, maar zij hadden nog geen CD, misschien vrijdag.
Kan ik deze 2 files van iemand krijgen?
Alvast bedankt.

Jan
Pagina: 1