Toon posts:

Welk OS is het beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag 1 hd en 1 dvd/rewriter combi installeren allebei met DMA ondersteuning, ik weet zeker dat ze het allebei ondersteunen.
Heb een asus p5a met de nieuwste bios versie. Welk OS raden jullie mij aan, ik heb er al erg veel over gelezen inmiddels maar werken ho maar, ik gebruik nu ME, maar ik heb gelezen dat dat wel de meest beroerde optie is.

HELP ME!! ik wil van die @#*&#@ vertraging af

tnx

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Win2k of WinXp

/edit
En als je verder niet afhankelijk bent van Windows compatible programmatuur kan je ook Linux proberen :)

Of je verder Win2K of WinXP neemt maakt weinig uit. Beide zijn normaliter stabiel, alleen bevat WinXP wat meer van die fleurige kleurige thema's en andere idiote dingen. Gelukkig zijn die uitschakelbaar :)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Win2K, zou ik zeggen.

Pas wel op met die writer, ik heb bij meer mensen gezien dat writen in Win2K med DMA aan niet lekker wil (DMA op de writer dan).

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

linoex

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Win2k, stabiel, betrouwbaar, slaat zelder vast! >:)

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

is een bettje eigen mening maar goed

ik raad win xp aan

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmm, volgens mij is dit de grootste bug uit de geschiedenis van MS of het ik heb mis??

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

ME is niet goed.
NT4 is te oud.
Windows98(SE) is wel leuk, maar niet voor serieus gebruik. Heeft wel verreweg de meeste hardwareondersteuning.
Windows2000 is geweldig, zeker met SP2, maar alles moet wel in een keer werken...soms heb je problemen.
WindowsXP kan soms meer dan Windows2000, maar daarvoor krijg je ook wat teletubbie uiterlijk en het eet meer resources.

Linux is leuk voor de doe-het-zelver. Je kunt _alles_ maar zult ook _alles_ zelf moeten doen ;)
BeOS is out of the question, niet genoeg apps.
MacOS is leuk, maar wordt niet door jouw h/w ondersteund.
FreeBSD / OpenBSD e.d. zijn meer server OS'en en hebben bovendien hetzelfde nadeel als Linux.

You can't have everything. Where would you put it?

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Op maandag 13 mei 2002 22:04 schreef Aetje het volgende:
Win2K, zou ik zeggen.

Pas wel op met die writer, ik heb bij meer mensen gezien dat writen in Win2K med DMA aan niet lekker wil (DMA op de writer dan).
Yups... o.a bij mij :( Zowel in Win2K als WinXP op de vreemdste momenten buffer underruns of andere wazige errors.

DMA uit = No problemo :)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Als je een via chipset hebt :), kan je via een via-proggie :). De dma inschakelen ;). Heb ik ook gedaan!
Speel je spellen, dan moet je ook nog win98 bij nemen, want je haalt dan hogere fps.
Speel je geen spellen dan zou ik kiezen tussen win2k/winXP die zijn heerlijk stabiel!

Verwijderd

windows 2000 met service pack 2! loopt geweldig!

Verwijderd

Topicstarter
Die brander is brand new, maar goed als ik gewoon kan schakelen dan is het verder geen probleem. Aan bij een dvd en uit als ik ga branden. Toch :?

Verwijderd

Topicstarter
Heb een Asus p5a met een ali chipset. Amd K6 500. weet niet of ik dat kan doen met zo'n proggie

Verwijderd

XP.. veel beter in games dan Windows 2000, en hij is minstens net zo stabiel.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 14:11

Rannasha

Does not compute.

Op maandag 13 mei 2002 22:07 schreef tweakerbee het volgende:
WindowsXP kan soms meer dan Windows2000, maar daarvoor krijg je ook wat teletubbie uiterlijk en het eet meer resources.
Teletubbie kun je uitzetten, scheelt ook weer in de resources.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Niet veel :) Hij blijft skin support draaien, en hij is sowieso wat geheugenintensiever...

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
Heren hartelijk dank, ik ga maar weer de boel op de kop zetten, heb gekozen voor xp. Ik hoop nu zo lang mogelijk deze site te kunnen ontwijken.

:+

Verwijderd

ik raad windows 3.1 aan, beste!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 22:17 schreef TristanOptereon het volgende:
ik raad windows 3.1 aan, beste!
|:(

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

lekker opsomtopic dit en move to WOS??? :?

:{

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 13 mei 2002 22:19 schreef Windhoosje het volgende:
lekker opsomtopic dit en move to WOS??? :?
Zinloze topic dit. Beste advies: gewoon uitproberen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.