Toon posts:

redhat7.3 kon geen download link vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het ongemak ik had wat verder moeten kijken dan mijn neus lang is ik had de link intussen al gevonden
ik ben linux newbee dus gelijk afstraffen vind ik ook weer een beetje voorbarig hoor "excuse me for living"
een rijles leeraar legt toch elke leerling weer het zelfde uit ??
Ik stap in zegtie gelijk RTFM dat moet toch niet kunnen?

nogmaals excuus voor mijn onwetendheid! |:( :?

Verwijderd

[topic=420801]

succes :)

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Veel succes met GNU/Linux :)

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Op maandag 13 mei 2002 21:48 schreef realcoyote het volgende:
Sorry voor het ongemak ik had wat verder moeten kijken dan mijn neus lang is ik had de link intussen al gevonden
ik ben linux newbee dus gelijk afstraffen vind ik ook weer een beetje voorbarig hoor "excuse me for living"
een rijles leeraar legt toch elke leerling weer het zelfde uit ??
Ik stap in zegtie gelijk RTFM dat moet toch niet kunnen?

nogmaals excuus voor mijn onwetendheid! |:( :?
Het gaat niet er niet om dat je iets niet weet, maar meer om het feit dat.

a. dit al vaak is langgekomen en doormiddel van de search makkelijk te vinden is
b. Boven aan een 3-tal sticky topics staan waar je ook die info had kunnen vinden.
c. Je dmv google met gemak een aantal mirrors had kunnen vinden.
d. Die mirrors ook via de site van redhat te benaderen zijn.

Een leraar legt ook niet nog eens alles uit wat al tot op de letter nauwkeurig in een leerboek is omschreven. Hij geeft dan hoogstens wat extra inhoudelijke informatie en gaat wat dieper op de stof in ;)

btw welkom op GoT :)

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 23:23 schreef Mataraty het volgende:

[..]

Het gaat niet er niet om dat je iets niet weet, maar meer om het feit dat.

a. dit al vaak is langgekomen en doormiddel van de search makkelijk te vinden is
b. Boven aan een 3-tal sticky topics staan waar je ook die info had kunnen vinden.
c. Je dmv google met gemak een aantal mirrors had kunnen vinden.
d. Die mirrors ook via de site van redhat te benaderen zijn.

Een leraar legt ook niet nog eens alles uit wat al tot op de letter nauwkeurig in een leerboek is omschreven. Hij geeft dan hoogstens wat extra inhoudelijke informatie en gaat wat dieper op de stof in ;)

btw welkom op GoT :)
;) :)

Tja heel veel heb ik hier niet aan toe te voegen.
Ik neem aan dat je [topic=319439] inmiddels volledig gelezen hebt. Dit heeft niks te maken met linux newbie of wat dan ook. Dit is gewoon een kwestie van even zelf wat dingetjes uitzoeken.

Daarnaast schiet NOS met zo'n topic natuurlijk helemaal niks op. Iemand als jij die hier in het verleden ook al rondgelopen heeft zou dat toch moeten weten lijkt me zo.

Ik zeg altijd dat GNU/Linux gelijk staat aan lezen; heel veel lezen. Daarna wordt het heel veel prutsen en zelf dingen uitzoeken. Als je zelf al niet de moeite neemt om naar een dergelijke link te zoeken en meteen hier voor zoiets simpels een vraag komt stellen, dan zul je nog een lange weg te gaan hebben.

Aan dat slotje is niks prematuur/voorbarig kan ik je mededelen. :)

Dit topic is gesloten.