Sfeer in Audio en Hifi forum

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51
Kwam er al niet vaak maar het lijkt alsof nieuwkomers er niet erg gewaardeerd worden.

Een simpele vraag over iets waar je zelf geen antwoord op kan vinden word onmiddelijk beoordeeld met een slotje :(

Ik vind het jammer.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

zal je wel een verkeerde vraag hebbe gesteld

edit: post hier anders een link naar ene topic dat gesloten is

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Als je iets wilt melden over de sfeer in een forum denk ik toch dat je met meer argumenten en voorbeelden moet komen.

Met zo'n losse opmerking schiet het forum niet veel op :)

Linkje:
[topic=493985]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Het is een poging waard natuurlijk, kijken of je in [LA] alsnog antwoord kunt krijgen :X

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interstice
Tnx voor het fixen van dat linkje pizzaman.

Ik wou alleen even laten weten dat de sfeer op mij in ieder geval erg negatief overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, maar vragen of iemand weet of er nog ergens info te vinden is op internet... daar is heel internet toch voor bedoeld om dat zelf allemaal te kunnen bereiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja zeg, een forum is toch niet bedoeld om alles voor je uit te laten zoeken? Waar denk je dat je informatie over produkten kan vinden: bij de fabrikanten die allemaal wel een website hebben, en anders is er met google.com altijd nog wel een andere informatiebron te vinden.

Je kunt ook ALLES op een presenteerblaadje willen krijgen :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op maandag 13 mei 2002 21:50 schreef Exirion het volgende:
Je kunt ook ALLES op een presenteerblaadje willen krijgen :{
Kan ook wel, maar niet tegen deze prijzen :o :Y)

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interstice
Lees nou alstjeblieft is.

Het IS NIET TE VINDEN MET GOOGLE ETC.

Jullie mogen het proberen maar ik weet 100% zeker dat jullie ook op eindeloze "alternating" hits komen.

Mag ik dan niet vragen of een medetweaker misschien wel een link weet naar een site waar info te vinden is? We zijn er hier toch om mekaar te helpen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op maandag 13 mei 2002 21:52 schreef Interstice het volgende:
Mag ik dan niet vragen of een medetweaker misschien wel een link weet naar een site waar info te vinden is? We zijn er hier toch om mekaar te helpen of niet?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13557366#13557366
:X

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 23:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 13 mei 2002 21:47 schreef Interstice het volgende:
Tnx voor het fixen van dat linkje pizzaman.

Ik wou alleen even laten weten dat de sfeer op mij in ieder geval erg negatief overkomt.
Omdat jij een topic dat op slot gaat gelijk helemaal en compleet negatief EN persoonlijk opvat betekent niet ineens dat de sfeer in een forum ineens helemaal weg is ofzo.

Feit is, dat de vaste bezoeker VEEL van dat soort topics voorbij ziet zijlen, samen met de "hoi ik heb 100 gulden, welke PC speakerset moet ik nu kopen" of "hoi, ik heb nu een SBlive5.1 maar m'n center doet het niet meer".

Topics waarbij je eigenlijk zelf makkelijk kan en moet uitzoeken hoe het zit.

Een argument is "We zijn toch een forum, dus ik moet toch gewoon ff alles kunnen en mogen vragen", maar dat gaat niet echt op omdat het een GROOT forum is, waarbij bij niet-modereren de "ff vragen" topics zwaar de overhand gaan krijgen. En het allerergste: dan blijven de mensen die de antwoorden geven ook weg uit desinterresse of omdat ze het niveau te laag vinden.

'We' hebben ervoor gekozen om het niveau met alle redelijkheid hoog proberen te houden. Er staan in AV VEEL MEER open topics dan gesloten.. Het is niet waar dat je gelijk een slotje krijgt als je hier een topic opent.. Kijk er gerust doorheen en kom met argumenten waarom de sfeer ineens slecht is omdat er topics op slot gaan.

De reply op jouw topic was inderdaad geen fijne. Die was vrij bot en onvriendelijk en daar doe ik wat aan (heb er wat van gezegd dus).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie mogen het proberen maar ik weet 100% zeker dat jullie ook op eindeloze "alternating" hits komen.

Als het NIET met google te vinden is dan durf ik wel te zeggen dat het er niet is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

IS dit een topic om de sfeer in AV te bespreken of een verkapte manier om toch nog dezelfde vraag te stellen?
Je hebt me gemaild en ik heb je terug gemaild. Ik zal het mailtje voor de duidelijkheid hier nog eens neerzetten:
<font size=1>
Ik sluit 'm omdat het nou niet echt een bijzonder nuttig topic was. Als je geen sites op google vindt, dan is er dus geen website van die speakers. Dan kan je wel een topic openen, maar daar schiet je niets mee op.

het was als topic redelijk nutteloos en mensen ergeren zich daaraan. Helaas bleek dat ook in de reactie in jouw topic. Topics gaan niet op slot om je te pesten ofzo, maar om dat soort reacties te voorkomen en ervoor te zorgen dat er nuttige topics blijven staan.

Je kan beter de weg volgen die ik in mijn reactie heb vermeld, dat werkt veel beter :).

Groeten,

JvS / Joost

----- Original Message -----
From: Interstice
To: jvs@tweakers.net
Sent: Monday, May 13, 2002 12:25 PM
Subject: Topic weer openen please.

Hee Jvs,

Waarom sluit je hem nou?

Ik kan zelf niks relevants vinden op google etc. Ik heb er geen boekje of doos bijgehad en ik vind het ook leuk om wat documentatie te hebben. Mag ik dan niet vragen aan mijn mede tweakers of zei misschien weten waar ik wat info kan vinden.

VInd het erg onaardig en ik hoop dat je hem nog opent.
</font>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ALS het al niet te vinden is met zoekmachines, was het wel zo handig om dat even te vermelden, tien tegen één dat je die eerste reply niet had gehad dan. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interstice

[...]
Je komt op Zoveel hits als je de trefwoorden Speaker, alternating gain of absolute 1.0 invoerd dat daar geen chocola meer van te maken is.
Ik kom hier niet om rel te schoppen dus ik zal me proberen te beperken tot een laatste reply.

Ik vind dat je een vraag die je zelf niet met een zoekmachine of de search van Got, moet kunnen stellen. Dat jullie het niveau hoog proberen te houden en daarom dit soort topics dicht doen is jullie zaak.

Maar om even op het doel van dit topic terug te komen, weet dan wel dat dit heel onvriendelijk over komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 13 mei 2002 22:00 schreef Interstice het volgende:

[..]

Je komt op Zoveel hits als je de trefwoorden Speaker, alternating gain of absolute 1.0 invoerd dat daar geen chocola meer van te maken is.
Ik kom hier niet om rel te schoppen dus ik zal me proberen te beperken tot een laatste reply.

Ik vind dat je een vraag die je zelf niet met een zoekmachine of de search van Got, moet kunnen stellen. Dat jullie het niveau hoog proberen te houden en daarom dit soort topics dicht doen is jullie zaak.[/q]Nee, dat is niet "onze zaak" (als je dan op de crew doelt). Dat is zaak van het hele forum en de overgrote meerderheid is het er mee eens. Het forum is te groot om "ff" je vraag te kunnen stellen.

Ik kan het overigens ook omdraaien, maar laat ik dat maar achterwege laten...
Maar om even op het doel van dit topic terug te komen, weet dan wel dat dit heel onvriendelijk over komt.
Zo is het niet bedoeld. Ik sluit topics niet om onvriendelijk te doen.

Inmiddels is het alweer duidelijk dat de discussie niet gaat om "is de sfeer in AV slecht" maar om "ik ben het niet eens met m;n slotje ook al istie misschien terecht" en daar doen we niet aan. Lees de slotjes topic bovenaan LA maar.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.