Ik wil graag over ongeveer een maand een hele nieuwe pc kopen.
Ik wil echt gewoon dan the top of the hill hebben.
Kwa prijs denk ik aan zo'n 2300 euro.
Wat voor componenten bevelen jullie me nu echt aan voor over ongeveer een maand.
Dus dan bedoel ik welke proc? AMD lijkt me wel wat kwa prijs/kwaliteit verhouding. maar welke (wanneer komt bijv die thouroughbred (als ik het goed zeg).
Welk geheugen? DDR of iets anders en welk mobo erop.
kwa videokaart zit ik aan een GF4 ti4600 te denken (weet alleen nog niet welk merk)
geluidskaart dacht ik aan een soundblaster audigy player.
Maar dan een normale want ik wil ook geen dolby surround meer hebben. gewoon 2 boxen en een sub. films en muziek speel ik toch af op mijn HT.
Monitor heb ik nog niet echt naar gekeken. denk gewoon 17". Weet alleen niet welk merk.
Als HD zat ik te denken aan de 60g Maxtor D740X.
en deze dvd speler Pioneer DVD-A06S.
Ik hoop dat jullie me met de laatste stappen kunnen helpen.
Ik wil echt gewoon dan the top of the hill hebben.
Kwa prijs denk ik aan zo'n 2300 euro.
Wat voor componenten bevelen jullie me nu echt aan voor over ongeveer een maand.
Dus dan bedoel ik welke proc? AMD lijkt me wel wat kwa prijs/kwaliteit verhouding. maar welke (wanneer komt bijv die thouroughbred (als ik het goed zeg).
Welk geheugen? DDR of iets anders en welk mobo erop.
kwa videokaart zit ik aan een GF4 ti4600 te denken (weet alleen nog niet welk merk)
geluidskaart dacht ik aan een soundblaster audigy player.
Maar dan een normale want ik wil ook geen dolby surround meer hebben. gewoon 2 boxen en een sub. films en muziek speel ik toch af op mijn HT.
Monitor heb ik nog niet echt naar gekeken. denk gewoon 17". Weet alleen niet welk merk.
Als HD zat ik te denken aan de 60g Maxtor D740X.
en deze dvd speler Pioneer DVD-A06S.
Ik hoop dat jullie me met de laatste stappen kunnen helpen.