Ut en Q[n] verschillen helemaal niet zoveel van elkaar qua aim en muis. Ik vraag me hard af of je deze spellen wel allemaal genoeg gespeeld hebt en de instellingen weet te vinden als je dat beweert

Iedereen heeft ook altijd een mening ergens over liggen ook al hebben ze het misschien een paar minuten gespeeld
Aim verbeteren is heel simpel, het enige wat je nodig hebt is tijd. Gewoon meer spelen, en train per wapen. Dus pak 1 wapen en ga daarmee oefenen. De rocket werkt heel anders dan de shock of rail (doh). De eerste moet je voorspellen, en da's met een beetje oefenen makkelijk, tenzij je mensen ook nog uit de lucht wil schieten

De 2e is gewoon raak schieten, rekening houdend met je ping, maar dit weet iedereen wel.
Bots zijn aardig, maar toch te slecht. In UT zal wat voor bot dan ook geen geloofwaardige (duel) tegenstander zijn, op godlike schieten ze misschien 99% raak (met een instant-hit wapen), maar geloofwaardig vind ik het niet, ze bieden geen _tegenstand_ zoals een echte speler dat doet. De enige keren dat ik met bots geoefend heb is met de gladiator bot in Q2, duels in Edge.
En aan de andere kant een heel ander verhaal: saber only duels in JK2, maar die win je ook allemaal van die bots
Je controls zijn ook heel belangrijk. Ooit (jaren geleden) had ik hele vreemde controls, waar ik met de muistoetsen voor en achteruit liep, en met mijn pink van mijn linkerhand schoot (ctrl) Dat was natuurlijk waardeloos, en toen heeft een gast mij daarvan overtuigd. Dat was flink wennen maar het verschil mocht er wezen.
Het leukste qua aim vond ik zelf altijd rail only in Q2 Lithium. Iedereen vliegt als een malloot in de rondte, en rail is de enige keuze. Als je daar een hoge efficiency haalt heb je (iig in Q) een leuke aim

En het ziet er schitterend uit om iemand midden in de lucht te spletten in een regen van gibs.

Verder is aim natuurlijk leuk, maar als je daarnaast gewoon dom bent en voorspelbaar rondloopt gaat je aim je ook niet redden.