Toon posts:

aim oefenen

Pagina: 1
Acties:
  • 983 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, we gaan binnenkort een clan beginnen voor Soldier Of Fortune 2. Omdat ik niet vaak game en een slechte pc heb wil toch ff iets doen tot de tijd dat ik mijn nieuwe pc heb.

Weet iemand zo'n programmatje waarmee je je aim kan trainen, dat speciaal voor games is ofzo? Ik wil zo een lekker reactie vermogen krijgen!

Verwijderd

MORHHUHN!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Dit kun je nog steeds het beste leren gewoon ingame, desnoods met bots. Ook omdat de mouse sensivity/smoothing/reactie verschillend is per spel. Zo heb ik vaak wel moeite met het afwisselen tussen verschillende 3D shooters.

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:14
Eh.. Duckhunt?

Verwijderd

Dat Aimen kun je niet leren met een programma ofzo, je mag het van mij proberen met een spelletje als "kippen schieten"
Maar om het te leren moet je gewoon wat gaan gamen, en dan gewoon spellen als Counterstrike, Quake3 of UT.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-01 16:10
Als je veel tijd hebt en echt goed wil leren aimen moet je UT @ 200% game speed en dan sniper arena en head shots oefenen zonder in te zoomen :+

There is no magic.

Verwijderd

Héél even dacht ik dat je het had over aimbots...van die programmaatjes...

Veel closequarter gevechten met Delta Force in onoverzichtelijke ruimtes...daar heb ik een redelijk reactievermogen van gekregen.......

Verwijderd

Haha, wil je echt iets waar je goed je aim kan oefenen? Nou, mijn zusje speelde daarnet zo'n internet game, op iceage.nl. Whack-A-Scrat... Je moet zo'n beestje op zijn kop rammen voordat hij weggaat. Echt heel leuk, ook beetje verslavend hehe :D Maarja, mij is het nog nie gelukt om in level 4 en 5 al die beesie's te raken... Wedstrijdje?? >:) Post ff je score dan :)

Owja, voor ik het vergeet. De link

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 13 mei 2002 21:57 schreef DaniL het volgende:
Haha, wil je echt iets waar je goed je aim kan oefenen? Nou, mijn zusje speelde daarnet zo'n internet game, op iceage.nl. Whack-A-Scrat... Je moet zo'n beestje op zijn kop rammen voordat hij weggaat. Echt heel leuk, ook beetje verslavend hehe :D Maarja, mij is het nog nie gelukt om in level 4 en 5 100% te halen... Wedstrijdje?? >:) Post ff je score dan :)

Owja, voor ik het vergeet. De link
Van zo'n spel leer je echt niet aimen hoor. :D
Hooguit, maar dan ook echt hooguit je reactievermogen testen, maar daar blijft het dan ook bij.

Nee, de beste manier is om gewoon het spel zelf te spelen. Dat kost tijd, maarja, dat moet dan eenmaal maar.
Ook is het leerzaam als je met z'n 2en op één server gaat, en dat iemand anders kijkt hoe je speelt, en dan kan die je weer tips geven. Dat scheelt soms echt heel veel. :)

En verder, tja, bij UT instagib is het ook leerzaam om gewoon wat rond te dodgen (maar dat heb je in SoF niet, dus dan gewoon bewegen/springen), en op 1 plek te schieten en dat zo goed mogelijk te doen. Maarja, dat is UTinsta, dat kan in SoF weer compleet nutteloos zijn. ;)

🌞🍃

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 22:05 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Van zo'n spel leer je echt niet aimen hoor. :D
Hooguit, maar dan ook echt hooguit je reactievermogen testen, maar daar blijft het dan ook bij.

Nee, de beste manier is om gewoon het spel zelf te spelen. Dat kost tijd, maarja, dat moet dan eenmaal maar.
Ook is het leerzaam als je met z'n 2en op één server gaat, en dat iemand anders kijkt hoe je speelt, en dan kan die je weer tips geven. Dat scheelt soms echt heel veel. :)

En verder, tja, bij UT instagib is het ook leerzaam om gewoon wat rond te dodgen (maar dat heb je in SoF niet, dus dan gewoon bewegen/springen), en op 1 plek te schieten en dat zo goed mogelijk te doen. Maarja, dat is UTinsta, dat kan in SoF weer compleet nutteloos zijn. ;)
Hehe, tuurlijk leer je wel goed aimen. Kijk de eigenschappen van een spel goed kennen is heel wat anders. Daar heb je misschien wel meer voordeel mee (levels goed kennen, recoil snappen, etc.) dan een alleen maar een HeatoN of Fatility-aim. Maar hij vraagt niet domweg om goed te worden, hij vraagt gewoon om goede _AIM_ trainingen. Je moet gewoon die beesie's zien als ventjes die net ff hun kop achter een kistje vandaan steken...Dan moet je snel kunnen schieten. Hehe perfecte training dus :) en ook nog eens leuk :7

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-01 20:56

L0g0ff

omg

q3 is de game voor skills

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:07

Sponge

Serious Game Developer

Op maandag 13 mei 2002 22:11 schreef DaniL het volgende:

[..]

Hehe, tuurlijk leer je wel goed aimen. Kijk de eigenschappen van een spel goed kennen is heel wat anders. Daar heb je misschien wel meer voordeel mee (levels goed kennen, recoil snappen, etc.) dan een alleen maar een HeatoN of Fatility-aim. Maar hij vraagt niet domweg om goed te worden, hij vraagt gewoon om goede _AIM_ trainingen. Je moet gewoon die beesie's zien als ventjes die net ff hun kop achter een kistje vandaan steken...Dan moet je snel kunnen schieten. Hehe perfecte training dus :) en ook nog eens leuk :7
Onjuist, je verliest je aim er eerder door. Je moet andere bewegingen maken dan bij een spel zoals UT, uiteraard nog steeds 2D, maar de snelheid van de cursor, de acceleratie, enzo is allemaal anders. Moet je een een week een ander spel spelen en dan opeens gaan UT-en...wil totaal niet. Aim is sowieso relatief, speel je een week niet, dan wil het eerst even niet..het is gewoon weer even wennen. (en laten we het helemaal niet over de ping hebben)

[baal mode]
en bah, ben vandaag ingemaakt (0wned) door een vroegere #1 1vs1 op Clanbase, met UT. al viel het relatief best nog wel mee :'(. Slechts 18 frags verschil ofzo |:(
[/baal]

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 22:14 schreef OhMyGod het volgende:
q3 is de game voor skills
Hmmm... Deze post voegt zeer veel toe aan deze thread... :P

(Dees eigelijk ook niet, hehe, :P)

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 22:19 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:

[..]

Onjuist, je verliest je aim er eerder door. Je moet andere bewegingen maken dan bij een spel zoals UT, uiteraard nog steeds 2D, maar de snelheid van de cursor, de acceleratie, enzo is allemaal anders. Moet je een een week een ander spel spelen en dan opeens gaan UT-en...wil totaal niet. Aim is sowieso relatief, speel je een week niet, dan wil het eerst even niet..het is gewoon weer even wennen. (en laten we het helemaal niet over de ping hebben)

[baal mode]
en bah, ben vandaag ingemaakt (0wned) door een vroegere #1 1vs1 op Clanbase, met UT. al viel het relatief best nog wel mee :'(. Slechts 18 frags verschil ofzo |:(
[/baal]
LOL, tuurlijk wordt je aim niet slechter... |:( Het enige wat "goede aim" is, is gewoon je cursor zo snel mogelijk van de ene plaats naar de andere (de goede) krijgen, en dan zo snel mogelijk klikken. Ben je hier megagoed in, dan heb je overal "goede aim". Het wil niet zeggen dat je gelijk in ieder spel goed bent, tuurlijk er zijn nog _veel_ meer factors die daar te maken mee hebben. Een potje Quake 3 is namelijk toch echt iets anders als Ghost Recon oid.
Dat hele verhaal van acceleratie in verschillende spellen heeft er gewoon nix mee te maken. Je moet gewoon zo snel mogelijk op iets, of dat nou in UT is of in een domme internetgame, klikken...

Zow!... En nu jij! >:) :P

[excuses-mode]
Sorry als ik een beetje flamerig overkom, dit is niet de bedoeling :)
[excuses-mode]

Verwijderd

Topicstarter
Mja het problem is dat qauke 3 nieteens speeld bij me, ik zal vandaag op school dat spel op iceage wel gaan doen dan :) ff kijken wat dat is. En anders wacht ik rustig af tot m'n nieuwe puter er is :D

Hmmm mischien kan ik quake 1 erop zetten!

• Sponge
  • Laatst online: 28-01 19:07

Sponge

Serious Game Developer

Op maandag 13 mei 2002 22:28 schreef DaniL het volgende:

[..]

LOL, tuurlijk wordt je aim niet slechter... |:( Het enige wat "goede aim" is, is gewoon je cursor zo snel mogelijk van de ene plaats naar de andere (de goede) krijgen, en dan zo snel mogelijk klikken. Ben je hier megagoed in, dan heb je overal "goede aim". Het wil niet zeggen dat je gelijk in ieder spel goed bent, tuurlijk er zijn nog _veel_ meer factors die daar te maken mee hebben. Een potje Quake 3 is namelijk toch echt iets anders als Ghost Recon oid.
Dat hele verhaal van acceleratie in verschillende spellen heeft er gewoon nix mee te maken. Je moet gewoon zo snel mogelijk op iets, of dat nou in UT is of in een domme internetgame, klikken...

Zow!... En nu jij! >:) :P

[excuses-mode]
Sorry als ik een beetje flamerig overkom, dit is niet de bedoeling :)
[excuses-mode]
Ga maar eens Quake1 spelen en daarna UT...dan snap je wat ik bedoel :)

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op maandag 13 mei 2002 xx:xx schreef DataBeest het volgende:

[..]
ff offtopic, maar wrom kijk je niet achter je als je de flag capt, nu kan je zo afgeschoten worden zonder dat je wat door hebt want je loopt nog recht ook :D :P

It seemed like a good idea at the time

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Ik zou zeggen Unreal Tournament Instagib.. als dat geen 'aim'-oefening is weet ik het niet meer :P

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
niet moeilijk doen... gewoon gaan spelen, je verlies met eer opvangen, steeds beter worden en dan gaan winnen :)

Verwijderd

Zucht n00bs!! Aim leer je niet van andere spellen!! Aim is per spel anders.....Q3 en UT lijken hetzelfde maar aim is verschillend!! Btw gaat het er nie om dat je SNEL een target weet te zien, het gaat erom dat je efficient speelt!! Zoals bij UT is het belangrijk dat het 1e schot raak is, niet zoals te tegenstander gelijk schieten terwijl ie je nog nie gelockt heb!! Dus enige manier om je aim te oefenen is in het spel zelf met bots!!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 21:16 schreef G1itch het volgende:
Eh.. Duckhunt?
:+

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik denk dat jullie gelijk hebben dat je het moet leren in het spel zelf. Je moet immers ook aan je wapens wennen. Maar van die online spelletjes kunnen wel je reactie vermogen hoger maken. Duckhunt is echt een goed idee!

Ik heb een site gevonden waar je het kunt spelen, dit is echt verslavend >:)

edit:

Mijn score tot nu toe is 5522, kmoet level 10 nogwel ff uithalen.

edit2:

Joepie! level 10 uitgespeeld met een totale score van 7402 :D Wie verbetert dit?

Verwijderd

om goed te leren om headshots te maken heb je een bepaald simpel programma, waarbij je ook nog is 'geniet' >:) als je een headshot heb gemaakt.
De naam? soldier of fortune ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 mei 2002 13:42 schreef jcross het volgende:
om goed te leren om headshots te maken heb je een bepaald simpel programma, waarbij je ook nog is 'geniet' >:) als je een headshot heb gemaakt.
De naam? soldier of fortune ;)
LOL :D

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op dinsdag 14 mei 2002 12:51 schreef Archangel2001 het volgende:
Zucht n00bs!! Aim leer je niet van andere spellen!! Aim is per spel anders.....Q3 en UT lijken hetzelfde maar aim is verschillend!! Btw gaat het er nie om dat je SNEL een target weet te zien, het gaat erom dat je efficient speelt!! Zoals bij UT is het belangrijk dat het 1e schot raak is, niet zoals te tegenstander gelijk schieten terwijl ie je nog nie gelockt heb!! Dus enige manier om je aim te oefenen is in het spel zelf met bots!!
Zucht, n00b!!!!! Je kan de gevoeligheid zo goed instellen dat die in elk schietspel gelijk is. Aim is dan hetzelfde. En het is juist belangrijker om met spellen als SoF meteen met je eerste schot iemand om zeep te helpen dan een halve seconde nodig te hebben. Iemand neerschieten gaat namelijk al in .1 seconde, want goede spelers weten ongeveer al waar je je bevind in teamgames (bv CS, de gebruikelijke plaatsen bij bruggen en in het water waar iedereen zich altijd opstelt). Iemand die als een kip zonder kop rondrendt met aimbot die alleen mensen neerschiet die zich in het zicht bevinden halen namelijk ook meer punten dan tactische spelers, en dat is dus het toppunt van snel richten en raak schieten.

MechWarrior || Monsters Game

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
je moet niet alleen goed zijn in aimen maar ook dodgen/springen en het ren-werk in het algemeen, met UT een headshot terwijl je van deck16 bovenin naar beneden dodge is erg :P !

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 mei 2002 13:36 schreef dajando het volgende:
Wie verbetert dit?
Niemand, wat ben ik toch goed >:) ;)

• Tielenaar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-01 13:48
Je kan in UT met sniper arena of instagib oefenen, of in quake de hele tijd de railgun of zo... das goed voor je aim.
bots steeds effe moeilijker zetten...
unreal://ut.tweakers.net is ook goed voor je aim! moet je er wel vaak komen

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 22:11 schreef dajando het volgende:

[..]

Niemand, wat ben ik toch goed >:) ;)
8313 :P

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

of doe het gewoon zoals het hoort.

Ik neem aan dat je een spel hebt met bots erin? Neem nou bijvoorbeeld UT (maar elk ander spel mag ook).

Laad een level dat je nog niet kent (en anders een die je wel kent :+ ). Voeg daar aan toe: 1 Bot, zo stom als het achterend van een koe. Even goed spelen, en na grondig te ownen de bot eruit halen en vervangen door een beter exemplaar. Zolang je ownt, dit blijven herhalen.

Vindt je de bot die je niet meer kan verslaan? Hier moet je dus mee blijven spelen, na een paar dagen ben je vast weer een paar AI levels hoger.

Zit je al op de moeilijkste graad en nog own je de bot? Spawn dan een extra bot. Zorg ervoor dat de twee bots in hetzelfde team komen, en jij in het andere (hoeft niet, is wel betere training). Blijf bots toevoegen totdat je het niet meer aankan, en blijf dan daarmee oefenen.

Dit traint niet alleen je richten maar ook reactievermogen, sluwheid en tactiek. Veel success :)

MechWarrior || Monsters Game

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Probeer dit eens.....

Stond in "The Official Cs Strategy guide"

:)

http://www.missionred.com/

Reflex 1 & 2 .... Njoy :)

Old school gamer met een lag en een traan.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 14:14 schreef GambitRS het volgende:
of doe het gewoon zoals het hoort.

Ik neem aan dat je een spel hebt met bots erin? Neem nou bijvoorbeeld UT (maar elk ander spel mag ook).

Laad een level dat je nog niet kent (en anders een die je wel kent :+ ). Voeg daar aan toe: 1 Bot, zo stom als het achterend van een koe. Even goed spelen, en na grondig te ownen de bot eruit halen en vervangen door een beter exemplaar. Zolang je ownt, dit blijven herhalen.

Vindt je de bot die je niet meer kan verslaan? Hier moet je dus mee blijven spelen, na een paar dagen ben je vast weer een paar AI levels hoger.

Zit je al op de moeilijkste graad en nog own je de bot? Spawn dan een extra bot. Zorg ervoor dat de twee bots in hetzelfde team komen, en jij in het andere (hoeft niet, is wel betere training). Blijf bots toevoegen totdat je het niet meer aankan, en blijf dan daarmee oefenen.

Dit traint niet alleen je richten maar ook reactievermogen, sluwheid en tactiek. Veel success :)
He thnx! Goed plan, UT draait als het goed is bij me dus ik zal hem er eens op zetten.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
mocht je zover komen, hoemeer bots hoe slechter UT loopt he! met me celly500 kon ik niet meer dan 5 bots erin gooien, daarna vergte het teveel cpu power... :)

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 21:16 schreef G1itch het volgende:
Eh.. Duckhunt?
duckhunt roeled :+

met zo'n ruig laser pistool >:)

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 22:34

Chop2000

Vroem

Op maandag 13 mei 2002 21:19 schreef The Will het volgende:
Als je veel tijd hebt en echt goed wil leren aimen moet je UT @ 200% game speed en dan sniper arena en head shots oefenen zonder in te zoomen :+
dit is inderdaad een goeie manier om het te leren!
met ut speel ik altijd met sniper, nooit zoomen gewoon headshots maken, werkt het beste voor mij, ik sloop menig ervaren spelers ermee :) of school spelen we ook ut, die gasten zeggen dat ik cheat, ze zeggen dat ik een aimbot heb, maar dat kan niet want we draaien het vanaf de server, daar kan ik niet bij

niks

Verwijderd

Gewoon het spel spelen dat je wil spelen :)
Dan leer je het snelst..
Ik zie mezelf met mohaa ook steeds vaker hoger de lijst inklimmen :)

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-01 15:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik speel weer Quake online (ja, Quake1 ja!) en ik moet zeggen dat je daar ook wel een goeie aim voor nodig hebt, niet zo'n goede als voor CS, maargoed. Bij Quake moet je ook heel slim zijn. Als je 1337 bent en je hebt die lvls goed onder controle ben je de m31st0r! Man, das phat

Euh? Oja, oefenen, daar wordt het wel beter van :)

Verwijderd

het zal je misschien verbazen maar mijneveger is ook handig.

Die hokjes zijn klein, je moet dus precies klikken. Daarnaast gebruikje linker, rechter en beide knoppen tegelijk van je muis. Natuurlijk moet het steeds sneller, en dus moet je sneller reageren op de getallen en sneller achter elkaar klikken

het mooie is het dat je ut niet hoeft te downen

als iemand mijn scores verbeterd post ut ff, voor beginner, gevorderde, expert: 9,54,219 de laaste kan nog veel sneller natuurlijk

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
gewoon spelen... eerst op de minder 1337 servers en dan steeds een treedje hoger.

Teamgames zijn makkelijker om op te pikken btw.

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-01 12:53
gewoon online spelen, ik ken mensen die geen internet hebben, en die oefenen met bots
resultaat: geweldig kunnen mikken maar tactisch wanhopig
bovendien is mikken-tijdens-stress ook nog eens anders
dan een potje oefenen

o ja, ik raad aan de muis gevoeligheid zo te zetten dat van het midden van de muismat naar de rand preciesm een 360 graden draai is, ik heb in 3 jaar unreal uiteindelijk de voor mij ideale muis instelling gevonden, en dat bleek precies zo uit te komen, ook de muisaccelleratie moet uit als je 't mij vraagt, ik kan in elk geval niet mikken met die functie aan

oh, mikken is ook rechtstreeks afhankelijk van resolutie, het is gebleken dat van 800*600 naar 1280*1024 elke stap het mikken makkelijker gaat, dit vooral met de sniper rifle
daar boven kan mijn monitor niet aan, maar tot 1280 weet ik 't zeker

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Als je nou echt wil gaan aimen. Moet je gewoon een tijdje Quake2 gaan spelen en dan gaan railen :D

• IkBenAlles
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Op dinsdag 14 mei 2002 15:33 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Zucht, n00b!!!!! Je kan de gevoeligheid zo goed instellen dat die in elk schietspel gelijk is. Aim is dan hetzelfde. En het is juist belangrijker om met spellen als SoF meteen met je eerste schot iemand om zeep te helpen dan een halve seconde nodig te hebben. Iemand neerschieten gaat namelijk al in .1 seconde, want goede spelers weten ongeveer al waar je je bevind in teamgames (bv CS, de gebruikelijke plaatsen bij bruggen en in het water waar iedereen zich altijd opstelt). Iemand die als een kip zonder kop rondrendt met aimbot die alleen mensen neerschiet die zich in het zicht bevinden halen namelijk ook meer punten dan tactische spelers, en dat is dus het toppunt van snel richten en raak schieten.
Zucht n00b!!!!!!
De smooth mouse van UT werkt heel anders als die van q3a |:(!!!

Samen staan we sterk!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

Ut en Q[n] verschillen helemaal niet zoveel van elkaar qua aim en muis. Ik vraag me hard af of je deze spellen wel allemaal genoeg gespeeld hebt en de instellingen weet te vinden als je dat beweert :D Iedereen heeft ook altijd een mening ergens over liggen ook al hebben ze het misschien een paar minuten gespeeld :P

Aim verbeteren is heel simpel, het enige wat je nodig hebt is tijd. Gewoon meer spelen, en train per wapen. Dus pak 1 wapen en ga daarmee oefenen. De rocket werkt heel anders dan de shock of rail (doh). De eerste moet je voorspellen, en da's met een beetje oefenen makkelijk, tenzij je mensen ook nog uit de lucht wil schieten :) De 2e is gewoon raak schieten, rekening houdend met je ping, maar dit weet iedereen wel.
Bots zijn aardig, maar toch te slecht. In UT zal wat voor bot dan ook geen geloofwaardige (duel) tegenstander zijn, op godlike schieten ze misschien 99% raak (met een instant-hit wapen), maar geloofwaardig vind ik het niet, ze bieden geen _tegenstand_ zoals een echte speler dat doet. De enige keren dat ik met bots geoefend heb is met de gladiator bot in Q2, duels in Edge.
En aan de andere kant een heel ander verhaal: saber only duels in JK2, maar die win je ook allemaal van die bots :{

Je controls zijn ook heel belangrijk. Ooit (jaren geleden) had ik hele vreemde controls, waar ik met de muistoetsen voor en achteruit liep, en met mijn pink van mijn linkerhand schoot (ctrl) Dat was natuurlijk waardeloos, en toen heeft een gast mij daarvan overtuigd. Dat was flink wennen maar het verschil mocht er wezen.

Het leukste qua aim vond ik zelf altijd rail only in Q2 Lithium. Iedereen vliegt als een malloot in de rondte, en rail is de enige keuze. Als je daar een hoge efficiency haalt heb je (iig in Q) een leuke aim :D En het ziet er schitterend uit om iemand midden in de lucht te spletten in een regen van gibs. :9
Verder is aim natuurlijk leuk, maar als je daarnaast gewoon dom bent en voorspelbaar rondloopt gaat je aim je ook niet redden.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Pagina: 1