Ik zat te denken (jaja:)) en dacht dat het misschien een goed idee was om een functie te bouwen in het forum waarmee ingelogde users kunnen kijken op welke van HUN topics (of de topics waar ze gepost hebben) nog reacties zijn gekomen sinds hun laatste bezoek, snap je wat ik bedoel, want dat is eigenlijk het enige wat ik op GoT mis.
Zie o.a. Hottopic 1.6 
Dit is best al vaak voorbij gekomen
Dit is best al vaak voorbij gekomen
als ik je goed begrijp, zoek jij HotTopic!
http://www.hottopic.nl/
http://www.hottopic.nl/
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Ik zie geen enkel rood mapje hoor (zelfs als er gereageerd is).Op maandag 13 mei 2002 21:14 schreef Nelske het volgende:
Klik op je naam en bekijk de topics waar het rode mapje voor staat
Dit geldt alleen voor de (sub)forumindexen.
Verwijderd
Hmzz, _vroeger_ (toen alles nog beter wasOp maandag 13 mei 2002 21:15 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel rood mapje hoor (zelfs als er gereageerd is).
Dit geldt alleen voor de (sub)forumindexen.
Toen kon je ook gewoon de slotjes etc. zien in die overzichten.
Sinds het aangepast is i.v.m. de load werkt dat inderdaad niet meer als je op je naam klikt.
/me neemt dat zinnetje dus maar weer terug en wijst op hottopic www.hottopic.nl
Verwijderd
Euh, wilt u deze reactie verklaren?Op maandag 13 mei 2002 21:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
DOH!!
Verwijderd
Pff, ik weet altijd precies welk postnummer van mij is in elk topic waar ik gereageerd heb hoor, who needs hottopic

eeh... jaOp maandag 13 mei 2002 21:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
DOH!!
Ehm, daar kun je toch zien of er nieuwe replies zijn?Op maandag 13 mei 2002 21:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
DOH!!|:(
Jahoor, het is nl. stom van me dat ik daar niet aan dacht gezien ik het wel WIST dat dat bestond.Op maandag 13 mei 2002 21:22 schreef Nelske het volgende:
[..]
Euh, wilt u deze reactie verklaren?
Verwijderd
OkeeOp maandag 13 mei 2002 21:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jahoor, het is nl. stom van me dat ik daar niet aan dacht gezien ik het wel WIST dat dat bestond.
Je kon die reactie namelijk op 2 manieren lezen, vandaar dat ik even om een verklaring vroeg
Zoals al gezegd werd kan je helaas niet aan de mapjes zien of er nog reacties geplaatst zijn na je laatste bezoek. Je kan het echter wel zien aan de tijd van de laatste reactie.
-ik dacht al dat je het zo opvatte toen je het vroegOp maandag 13 mei 2002 21:29 schreef Nelske het volgende:
[..]
Okee
Je kon die reactie namelijk op 2 maniere lezen, vandaar dat ik even om een verklaring vroeg![]()
Zoals ik al gezegd werd kan je helaas niet aan de mapjes zien of er nog reacties geplaatst zijn na je laatste bezoek. Je kan het echter wel zien aan de tijd van de laatste reactie.
-ik ga zeker dat hottopix id proberen...thx for the tip
Kan je ook op 2 manieren opvattenOp maandag 13 mei 2002 21:33 schreef Nelske het volgende:
Mjah, we zijn nu eenmaal gewend dat tegen ons aangeschopt wordt![]()
Verwijderd
Ey mede rooienaar (okee, ik ben exOp maandag 13 mei 2002 21:39 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Kan je ook op 2 manieren opvatten![]()
[edit]
En ja die kan je ook op 2 manieren opvatten
Ga je wegOp maandag 13 mei 2002 21:40 schreef Nelske het volgende:
[..]
Ey mede rooienaar (okee, ik ben ex), waarom denk je dat ik dat zeg
[edit]
Het leven van een moderator gaat niet over rozen...Op maandag 13 mei 2002 21:40 schreef Nelske het volgende:
[..]
Ey mede rooienaar (okee, ik ben ex), waarom denk je dat ik dat zeg
[edit]
Verwijderd
Nee, ik kom oorspronkelijk uit Sint-Oedenrode, dat ook wel Rooi genoemd wordtOp maandag 13 mei 2002 21:43 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Ga je weg![]()
Buzzman woont daar ook
Daarnaast hebben we beiden een rood kleurtje hier
Pfff, wil je me niet meer zo laten schrikken (hoewel ik het toch wel met een korreltje zout nam)Op maandag 13 mei 2002 21:45 schreef Nelske het volgende:
[..]
Nee, ik kom oorspronkelijk uit Sint-Oedenrode, dat ook wel Rooi genoemd wordt
Buzzman woont daar ook
Ha, flauw hoor. ons eerst lekker maken en dan ...Op maandag 13 mei 2002 21:45 schreef Nelske het volgende:
[..]
Nee, ik kom oorspronkelijk uit Sint-Oedenrode, dat ook wel Rooi genoemd wordt
Buzzman woont daar ook
*zucht*
Verwijderd
SollyOp maandag 13 mei 2002 21:49 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Pfff, wil je me niet meer zo laten schrikken (hoewel ik het toch wel met een korreltje zout nam)
Hmzz, ik ben in dat opzicht echt niet ex rooienaar in tegendeel zelfs
Jammer maar helaasOp maandag 13 mei 2002 21:49 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
Ha, flauw hoor. ons eerst lekker maken en dan ...
*zucht*
Pagina: 1