Is dit uberhaupt mogelijk..? Volgens mij niet, maar ik zal ff zoeken of ik wat kan vinden maar ik post alvast
Want het resultaat van mn onderzoek zal wel niet toereikend zijn
En dit in php, was ik vergeten
Volgens mij niet.
(Ik ben overigens bang dat deze vraag past in de categorie "kan ik fietsen zonder wielen?" en "kan ik lopen zonder benen?"
)
(Ik ben overigens bang dat deze vraag past in de categorie "kan ik fietsen zonder wielen?" en "kan ik lopen zonder benen?"
nope
met imagemagick kan 't wel goed, gebruik ik nu voor m'n usericon ook
/me is imagemagick en wget spammer lijkt 't wel
met imagemagick kan 't wel goed, gebruik ik nu voor m'n usericon ook
/me is imagemagick en wget spammer lijkt 't wel
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
je kan een image resizen in html door in de img-tag een alternatieve grootte mee te geven, maar dir "resizen" gebeurt dan op de client
Hmm, net ff een standaard scriptje getest op de server, maar die werkte dus niet met die functies
En ja ik verveel me, dus dood ik mn tijd maar om wat bij te leren.. Maar uhm ik zal eens kijken of die knakker GD libs heeft geinstalled ik meende van niet
een vrij bekende web-gallery app werkt met netpbm
Netpbm is a toolkit for manipulation of graphic images, including conversion of images between a variety of different formats. There are over 220 separate tools in the package including converters for more than 80 graphics formats. Examples of the sort of image manipulation we're talking about are: Shrinking an image by 10%; Cutting the top half off of an image; Making a mirror image; Creating a sequence of images that fade from one image to another;
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Pagina: 1