Zeer raar brander probleem (fikken met 1.9TB)

Pagina: 1
Acties:

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik heb een lite-on 12101b brander (met burnproof). Al een paar maanden heb ik hier last van Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2629690839

Dit is op zich niet zo storend maar tijdens het branden (op gewoon 12 speed) krijg ik een vreselijke hoge cpu load (winbar geeft 99% aan terwijl taakbeheer maar 50 % aan geeft) maar hij reageert wel als 100% cpu load.

Mijn firmware is de LS3J, het is al een tijd geleden dat ik heb geflashed maar volgens mij begonnen die problemen na een maandje na het upgraden.

Het ligt niet aan nero, defragmentatie, windows allemaal al geprobeerd. En search heb ik al gebruikt. (om de wijsneuzen voor te zijn :))

Wie o wie weet het?

Verwijderd

ik denk dat het een bug in nero is, aangezien hij er toch evengoed nog 7 min over doet, gewoon negeren, en die cpu load is normaal tijdens branden hoor, gewoon wachten op nieuwe updates of ff de techsupport mailen, dat kan ook nog wel es helpen

Verwijderd

lol, als dat echt zo zou zijn... cd klaar binnen 1,2 seconde!! WOEIIII :9~

Verwijderd

:9~
Bug in Nero waarschijnlijk...
De 5.582 wil geen images meer maken van cd's op mijn Plextor 40Tsi. De images zijn altijd +/- 400 mb groter dan de originele cd. (Deze versie van Nero maakt de images wél goed met de IDE Plextor brander. :? :?)

Verwijderd

probeer anders eens te fikken met een ander burn programma