Alternating Gain; Speaker info.

Pagina: 1
Acties:
  • 675 views sinds 30-01-2008

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56
Hallo.

Toen ik laatst bij stassen mijn m73 luidsprekers ging ophalen plus versterker, werd ik in een luisterzaal geduwd voor eigen bestwil zeg maar :) . Want stoute ik had nog niet geluisterd.

Maargoe Ik ben na vergelijken naar huis gegeaan met 2 alternating gain absolute 1.0 speakers. En een Onkyo dolby surround versterker.

Weet iemand of hier ook nog wat informatie over te vinden is op internet?

edit:

Spelvout minder :)

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

joh, ga eerst is ff bij de producenten van je artikelen kijken of google ff. Ga niet van die domme vragen stellen, je geeft geen eens type nummers of iets. een beetje eigen initiatief mag ook wel |:(

• Interstice
Op maandag 13 mei 2002 21:05 schreef Der_General het volgende:
joh, ga eerst is ff bij de producenten van je artikelen kijken of google ff. Ga niet van die domme vragen stellen, je geeft geen eens type nummers of iets. een beetje eigen initiatief mag ook wel |:(
Wat is dat een buitengewoon onvriendelijke reply. Als jij nou zo geniaal bent dat jij het WEL kan vinden met google zou ik je dankbaar zijn, ALS je me links zou geven.

Verder staat er op de site van stassen geen link naar leveranciers van die luidsprekers ofzo.

En het type heb ik wel vermeld: ALternating gain absolute 1.0 Lezen is ook een vak.

Nofi ofcourse. alleen een beetje sarcasme.

Verwijderd

Je hebt het spul toch ook al staan...dan weet je toch hoe het klinkt en wat je er van vindt. Wat wil je weten dan :? Ik neem aan dat je ook wel gebruiksaanwijzingen erbij hebt en daar staan ook alle specificaties in.

• Interstice
Op maandag 13 mei 2002 21:11 schreef Der_General het volgende:
Je hebt het spul toch ook al staan...dan weet je toch hoe het klinkt en wat je er van vindt. Wat wil je weten dan :? Ik neem aan dat je ook wel gebruiksaanwijzingen erbij hebt en daar staan ook alle specificaties in.
ik weet niet of ik hioer nog verder op in moet gaan maar ik doe het toch maar.

wat snap je niet aan deze simpele vraag:
Weet iemand of hier ook nog wat informatie over te vinden is op internet?
Jij dus niet. Als je per se wat wil posten zet er dan neer dat je dat niet weet.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het mocht wel iets vriendelijker gemeld worden maar Der_general heeft wel gelijk. Voor zoeken op internet zijn google & co uitgevonden :).

En idd je hebt je speakers al dus het nut van die info is me ook lichtelijk onduidelijk. Misschien omdat je 't leuk vind ofzo, dan kan je het best bij die winkel een folder vragen of bij de importeur informeren.

Voor zoektochten op internet zijn iig Google & co

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.