aahh durka durka durka
Verwijderd
Ik geloof dat je maar 1 pc kan gebruiken bij deze tweak 
Niet geprobeerd, maar ik geloof ergens op een forum gelezen.
Wat heb je dan aan zo'n tweakOp maandag 13 mei 2002 21:34 schreef Disorder het volgende:
Ik geloof dat je maar 1 pc kan gebruiken bij deze tweak
tis bedoel als server en je kan maar 1 pc gebruiken?
loos
aahh durka durka durka
Op de site is ook te lezen:Op maandag 13 mei 2002 21:38 schreef DJ Chicken het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan zo'n tweak
tis bedoel als server en je kan maar 1 pc gebruiken?
loos
Volgende x goed zoeken?Ik heb eindelijk uitgevonden hoe je gebruik kunt maken van de Home naar Pro tweak zonder NAT =)).
Dit werkt wel met slechts 1 PC tegelijk, maar heeft als voordeel dat uw netwerkkaart "direct" op internet zit, en dan ook het internet-IP heeft.
Dit is een geupdate versie die altijd moet werken.
Verwijderd
dat gaat over dhcp_spoof
ik meen gelezen te hebben dat SIP_Spoof wel degelijk mogelijk is om je netwerk op inet te krijgen
Jelmer weet hier vast meer van
ik meen gelezen te hebben dat SIP_Spoof wel degelijk mogelijk is om je netwerk op inet te krijgen
Jelmer weet hier vast meer van
voordeel is dat modem dan het "inbellen" regelt lijkt me?
PC is dan altijd online, alsof het een vaste verbinding / LAN verbinding is.
PC is dan altijd online, alsof het een vaste verbinding / LAN verbinding is.
Volgens mij moet je gewoon even een nieuwe "Alcatel Tweaked zonder NAT maar toch met een heel netwerk op internet"-SUPER modem kopen
Sharky
Zonder NAT en zonder DHCP kan idd, en is nuttig voor 1 pc ja....maar het nut van de tweak is dan ook een stuk minder........
Ja dat denk ik ookOp maandag 13 mei 2002 23:04 schreef S.h.a.r.k.y het volgende:
Volgens mij moet je gewoon even een nieuwe "Alcatel Tweaked zonder NAT maar toch met een heel netwerk op internet"-SUPER modem kopen
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Pagina: 1