Kan aan je provider liggen, kan ook aan MSN liggen. Welke MSN versie heb je? Heb je dit altijd al gehad? Sinds wanneer heb je dit probleem?
Overigens werkt MSN messenger hier zonder problemen (onder Trillian).
Overigens werkt MSN messenger hier zonder problemen (onder Trillian).
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ik post dit niet voor mezelf maar voor een vriendin van me.
Ik ben nu niet bij haar dus en versie nakijken enz snapt ze toch niet.
Ze heeft trouwens kabel bij @home wat ik ook heb maar ik heb er geen problemen mee tijdens het msnen
Ze heeft trouwens kabel bij @home wat ik ook heb maar ik heb er geen problemen mee tijdens het msnen
Em, JOUW msn gaat toch steeds offline en online, dat zeg je zelf:
Leg effe duidelijk uit wat het probleem is, wie gaat er nou steeds offline, en wat voor fout krijg je?
En nu heb je ineens geen problemen:Op maandag 13 mei 2002 20:42 schreef nilsjei1234 het volgende:
Mijn msn gaat steeds off line en dan weer on line.
Wat kan dit zijn?
En wat kan ik er aan doen?
Op maandag 13 mei 2002 20:49 schreef nilsjei1234 het volgende:
Ik post dit niet voor mezelf maar voor een vriendin van me.
Je krijgt zeker de melding: Msn kon geen verbinding tot stand brengen blablabla...
ik ken een jongen die hier ook last van heeft, ff vragen hoe hij het heeft opgelost?!
ik ken een jongen die hier ook last van heeft, ff vragen hoe hij het heeft opgelost?!
het lijkt me duidelijk genoeg hoor...Op maandag 13 mei 2002 20:52 schreef blackd het volgende:
Em, JOUW msn gaat toch steeds offline en online, dat zeg je zelf:
[..]
En nu heb je ineens geen problemen:
[..]
Leg effe duidelijk uit wat het probleem is, wie gaat er nou steeds offline, en wat voor fout krijg je?
lezen is ook een vak
hij vraagt het voor een vriendin van hem
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Maar eerst heeft hij 't over 'mijn msn' en daarna dat zijn msn het weer doet (zoals ik net gequote had).Op maandag 13 mei 2002 22:07 schreef SWINX het volgende:
[..]
het lijkt me duidelijk genoeg hoor...
lezen is ook een vak
hij vraagt het voor een vriendin van hem
Maargoed, kan nilsjei1234 wat meer info geven want hier schieten we niet zoveel mee op.
kan aan msn ligge kijk hier maar eens, kan je zien hoe het er met msn voorstaat of er problemen zijn met de service of nie
Pagina: 1