ziet er tof uit hoor! 
kan die wijzer ook bewegen?
kan die wijzer ook bewegen?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
hmm, ziet er leuk uit, maar ik zou 'm hier posten: [topic=462519]Op maandag 13 mei 2002 20:21 schreef Da Monkey het volgende:
Nou ja ik heb dus dit ding gemaakt de laatste paar dagen:
[afbeelding]
Ik was met een website bezig met het thema leger en ja ik dacht die avond van .. laat ik eens iets leuks maken dus heb ik dit ff gemaakt. Wat het is weet ik niet het is een meter maar waarvoor al sla je me dood.
Graag jullie reacties als dat mag natuurlijk
Verwijderd
wat wil je eigenlijk met dit topic bereiken?
reacties?
[topic=462519/1/50]
[verder ziet het er goed uit, leuk zo die lampjes in dat wijzer ding, wel een beetje simpel imho, texture, wat witte 'maantjes', wat zwarte/donkere 'maantjes' en een 20% rastertje. Zoiets is niet echt een graphisch hoogstandje...]
reacties?
[topic=462519/1/50]
[verder ziet het er goed uit, leuk zo die lampjes in dat wijzer ding, wel een beetje simpel imho, texture, wat witte 'maantjes', wat zwarte/donkere 'maantjes' en een 20% rastertje. Zoiets is niet echt een graphisch hoogstandje...]
Verwijderd
deze is sowieso een beetje '-check' achtig, en aangezien sitechecks niet echt mogen, zullen graphchecks ook niet echt mogen buiten de daarvoor bestemde topics...Op maandag 13 mei 2002 20:27 schreef Da Monkey het volgende:
[..]
nou gewoon weten wat de medemens ervan vind. Ik zal dat ding wel ff in dat ene topic plaatsen als dat nog kan nu (in 2 topics het zelfde he)
het zal me niet verbazen als hier een slotje op gaat...
Ik voel hem ook al aankomen...Op maandag 13 mei 2002 20:28 schreef Type het volgende:
[..]
deze is sowieso een beetje '-check' achtig, en aangezien sitechecks niet echt mogen, zullen graphchecks ook niet echt mogen buiten de daarvoor bestemde topics...
het zal me niet verbazen als hier een slotje op gaat...
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
hmmm... nietOp maandag 13 mei 2002 20:36 schreef Da Monkey het volgende:
doet 't wel(hosted by tweakers
url is namelijk: http://home.wanadoo.nl/j.somhorst/avatar.gif
[edit]
hij bedoelt deze afbeelding:
je moet ff in je profile het URL van web-icon weghalen, dan doet ie het
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()