- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Kan best hoor, alleen hebben je kaarten wel minder bandbreedte.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
bandbreedte blijft hetzelfde (pci=133mb's) alleen de snelheid is lagerOp maandag 13 mei 2002 20:45 schreef bobo1on1 het volgende:
Kan best hoor, alleen hebben je kaarten wel minder bandbreedte.
A wise man's life is based around fuck you
jaja zelfde bandbreedte andere snelheid, hoe had je dat gedacht dan?
WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface
Op maandag 13 mei 2002 20:46 schreef zwelgje het volgende:
[..]
bandbreedte blijft hetzelfde (pci=133mb's) alleen de snelheid is lager
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Ja zit namenlijk met het probleem dat mijn isdn kaartje op 34mhz al problemen geeft
na uurtje intensief internet (wolfenstein en zo) slaat me pc uit
Zat er dus aan te denken om op divider 5 te gaan draaien zodat ie niet boven de 33 mhz komt. PCI= soundcard+modem+scanner, lijkt me niet zon probleem toch??
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Neuh denk ut niet, kun je meteen je fsb wat omhoog gooien
idd, geen woorden voorOp maandag 13 mei 2002 20:50 schreef bobo1on1 het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik zie 2 mensen hier met eenOp maandag 13 mei 2002 20:54 schreef Vlabakje90 het volgende:
De bandbreedte word natuurlijk ook lager:
Normaal: 33×32bits(4bytes)
Onderclock x×32bits(4bytes)
maar het begrip bandbreedte is de snelheid welke de bus maximaal kan halen (vandaar ook breedte), als je langzamer gaat draaien betekent dat niet dat je bandbreedte omlaag gaat... die blijft namelijk gewoon hetzelfde!
je maakt alleen geen maximaal gebruik meer van je bandbreedte das alles,
Sorry hoor, maar die personen hebben volledig gelijk met hun
smiley. Bandbreedte is de functie van de frequentie maal de busbreedte. Lagere frequentie == minder bandbreedte.
nou ok dan, weten we dat ook weer,Op maandag 13 mei 2002 20:59 schreef Hielko het volgende:
Sorry hoor, maar die personen hebben volledig gelijk met hunsmiley. Bandbreedte is de functie van de frequentie maal de busbreedte. Lagere frequentie == minder bandbreedte.
(no hard feelings)
Pagina: 1