Ik heb een paar javascripts die bij het laden van de pagina ge-execute moeten worden. Nu staan de onloads allemaal in de body tag, kan dit ook op een andere manier?
Ja, de scripts in de head zetten in functies, en dan in de bodytag aanroepen met onload.
/edit
of natuurlijk extern maken
/edit
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Het werkt toch ... als je het via de bodytag doet, kan niet 1 2 3 een elegantere manier verzinnen.
|{ brrr }] |
ben ik het volkomen mee eens maak een functie die het voor je uitvoert en roep die aan via de onloadOp maandag 13 mei 2002 19:58 schreef Prammenhanger het volgende:
Ja, de scripts in de head zetten in functies, en dan in de bodytag aanroepen met onload.
/edit
hoef je dus maar 1 functie aan te roepen in je onload
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Of onbefore load?
Of het <script></scripot> onderaan je pagina zetten
Of het <script></scripot> onderaan je pagina zetten
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Het gaat erom dat ik de pagina samenstel met includes en dat op sommige pagina`s scriptjes worden ge-include die geladen worden dmv de body tag....
document.onload=functietje()
ZOals je op elke goede JS site kan vinden...
ZOals je op elke goede JS site kan vinden...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()