Toon posts:

Compaq tft 7020 op asusv3800 deluxe kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan deze tft te gaan kopen, maar helaas nog niet genoeg om ook een asus kaart te kopen met dvi uitgang. Nu heeft deze tft van compaq ook een analoge en dvi ingang. Kan deze op mijn kaart? En nu ik er dan toch ben, is dit een goede monitor, kan er helaas niets vinden? En kan ik hier ook spelletjes mee spelen?

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:33
ja, deze tft kan je gewoon via de analoge uitgang aansluiten, dus dat moet wel lukken met je asus3800.
Toevallig ben ik ook geinteresseerd in deze tft en de specs zijn uitstekend. Heeft een response-time van 25ms en dat is uitstekend. Spelletjes zullen geen probleem zijn.
Voor wat meer info over tft's kan je naar de volgende site gaan: http://lcd.schijf.org/
Misschien wordt je daar wijzer van. Suc6!

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Verwijderd

Topicstarter
Tnx
Inmiddels heb ik hem al aangeschaft. Ik wou dat ik dat al een jaar eerder had gedaan. Nu nog een dvi out en ik ben helemaal tevree.... Die Asus 3800 werkt goed, maar je ziet echt het verschil, mijn zwager heeft de 8200 deluxe en daar is ie haarscherp. Dus nog een nieuwe kaart en alles is weer kompleet<

Verwijderd

hoi Eve,

werkt perfect op de asus v8200 deluxe.

De vraag is echter wat de extra opbrengst is van een digitale vs analoge aansluiting.

Wie kan dit toelichten c.q. uitleggen. Is het kort gezegd waard een v-plank aan te schaffen met een digitale output voor een TFT scherm???? Wie kan hie een antw op geven????