Is een firewire poort hetzelfde als een dvi ingang? Tis voor een dv-camera (die van de aldi-->medion oid).
DVI is wat heel anders volgens mij, dat is een digitale monitoruitgang. Firewire is een soort van USB zeg maar, waar o.a. digitale camera's op aangesloten kunnen worden, maar ook harde schijven bijvoorbeeld.
Bron: www.whatis.comDVI
DVI (Digital Video Interface) is a specification created by the Digital Display Working Group (DDWG) to accommodate analog and digital monitors with a single connector. There are three different DVI configurations: DVI-A, designed for analog signals, DVI-D, designed for digital signals, and DVI-I (integrated), designed for both analog and digital signals.
Using a DVI connector and port, a digital signal that is sent to an analog monitor is converted into an analog signal. If the monitor is a digital monitor, such as a flat panel display, no conversion is necessary. Many monitors now include a DVI connection and many video adapters include a DVI port along with, or instead of, the traditional 15-pin Video Graphics Array (VGA) port.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Yep.
DV van camera gaat naar firewire van computer.
DV in -> Digitale Video in
DV out -> Digitale Video out
Ik dacht dat DVi voor Digitale Video Ingang stond?Op maandag 13 mei 2002 19:15 schreef blackd het volgende:
DVI is wat heel anders volgens mij, dat is een digitale monitoruitgang. Firewire is een soort van USB zeg maar, waar o.a. digitale camera's op aangesloten kunnen worden, maar ook harde schijven bijvoorbeeld.
Iig bedankt voor je snelle reply
Maar DV in en DV out is heel wat anders dan DVI, zie ook mijn gequote stukje hierboven. Een DVI poort is gewoon een monitor aansluiting. Misschien dat de ALDI camera gewoon DV of DV in (dus firewire) bedoelt.Op maandag 13 mei 2002 19:15 schreef Vae Victis het volgende:
Yep.
Dus dan is een DV in op een videokaart hetzelfde als een enkele firewire poort op een firewire-kaart?Op maandag 13 mei 2002 19:15 schreef Vae Victis het volgende:
Yep.
edit:
sorry voor mijn verwarrende vraagstelling
sorry voor mijn verwarrende vraagstelling
Ja oke. maar hij bedoelt die DV ins voor cameras.Op maandag 13 mei 2002 19:17 schreef blackd het volgende:
[..]
Maar DV in en DV out is heel wat anders dan DVI, zie ook mijn gequote stukje hierboven.
DVI word idd. voor monitors gebruikt.Tis voor een dv-camera
Dat is inderdaad waar. Een DV (firewire, IEEE1394, I-link) poort op een grafische kaart is hetzelfde als een DV poort op een Firewire kaart.Op maandag 13 mei 2002 19:18 schreef Jigglewood het volgende:
[..]
Dus dan is een DV in op een videokaart hetzelfde als een enkele firewire poort op een firewire-kaart?
HUh als het een DV in is!Op maandag 13 mei 2002 19:18 schreef Jigglewood het volgende:
[..]
Dus dan is een DV in op een videokaart hetzelfde als een enkele firewire poort op een firewire-kaart?
Niet als het een DVI is.
let op het verschil.
DVI word voor tft/lcd's gebruikt.
En DV in/out voor cameras ed.
Yep, maar sommige grafische kaarten hebben zo'n Firewire poort dacht ik?Op maandag 13 mei 2002 19:20 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
HUh als het een DV in is!
Niet als het een DVI is.
let op het verschil.
DVI word voor tft/lcd's gebruikt.
En DV in/out voor cameras ed.
Kijk hier maar eens:
http://reviews.zdnet.co.uk/review/14/1/12.html
Inderdaad, de ATi Radeon All In Wonder DV heeft zo'n firewire poort.Op maandag 13 mei 2002 19:22 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
dat klopt. volgens mij sommige ati's.
dat klopt. volgens mij sommige ati's.Op maandag 13 mei 2002 19:21 schreef blackd het volgende:
[..]
Yep, maar sommige grafische kaarten hebben zo'n Firewire poort dacht ik?
[edit]
na je edit idd. dat is een ati, die heeft firewire en DVI!
[edit2]
Lekker ding heInderdaad, de ATi Radeon All In Wonder DV heeft zo'n firewire poort.
And the mistery machine goes to his next mission impossible.Op maandag 13 mei 2002 19:26 schreef Jigglewood het volgende:
Thanks. Another mistery solved.
Mistery man to save the daaaaay.
DV in/uit = FireWire = i.Link = IEEE1394
DVI = monitor aansluiting voor LCD
DVI = monitor aansluiting voor LCD
edit:
was al beantwoord
was al beantwoord
You can't have everything. Where would you put it?
Pagina: 1