Toon posts:

perfecte koeling.

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wou effe een goede en stille koeler kopen maar er zijn er zo veel en allemaal voor een andere moederbord ik ben :? :? .

Ik heb een amd 1400 met een msi mainbord de 6330.
Wat zou voor mij de perfecte koeler zijn die ik het liefst binnen 24 uur kan bestellen op alternate omdat ik daar al iets wil bestellen.

De koeler moet stil zijn en goed koelen want nu heb ik 55 graden en dat is te hoog.

plz help me effe in plaats van deze topic te sluiten want ik ben echt radeloos en mijn pc is nu heet en maak erge herrie.

Verwijderd

ik maak meestal ook vrije enge herrie (volgens de buren) als ik heet ben B-)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:40

BaRF

bijna kerst

en toch zijn er al flink wat topics die gaan over koeling hoor...

[edit] ohja, de tip: bla alpha met papst, word vast wel een keer genoemd ofzo [/.edit]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:52
ikke ben idle 36 graden, stressed 38 :)

Zalman is goed, volgende keer de search gebruiken he :(

Reality beats fiction by far!

Verwijderd

Topicstarter
kunnen jullie ook even een normaal bericht hier opzetten zodat ik met de juiste informatie heb en ik de hardware kan bestellen!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 13 mei 2002 19:16 schreef E-MANs het volgende:
ik heb search gebruik maar er zij zoveel koolers en zalman zat ik al aan te denken!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:13

Wildfire

Joy to the world!

Op maandag 13 mei 2002 19:17 schreef narfpower het volgende:

[..]

ik heb search gebruik maar er zij zoveel koolers en zalman zat ik al aan te denken!
Sorry hoor, maar er is echt al genoeg gezegd over coolers. Met een beetje zoeken kun je echt wel een keuze maken...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Misschien een goed idee om de namen uit de reacties te gaan zoeken in de pricewatch (kom op, je kan zelf toch je muis bewegen en klikken) :D

No Flame of zo...

Verwijderd

slotje

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
TT vulcano 7 of de TT vulcano 7+

coelen goed. ik heb zelf de vulcano 7 en kom niet hoger dan 45 a 47 (ligt aan het weer) met een 1333@1466 met een vcore van 1.85 V

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 19:26 schreef collission het volgende:
slotje
eenmaal, maar dan ook eenmaal. Geef ik mee met zo'n post :)

• Aetje
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Op maandag 13 mei 2002 19:26 schreef collission het volgende:
slotje
*gaap* :Z

Topicstarter: Stilte en optimale koeling: Waterkoeling. Kijk n's op Koolance.com als je echt van alle ellende af wil, kost wel wat... :)

Forget your fears...
...and want to know more...

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Op maandag 13 mei 2002 19:16 schreef E-MANs het volgende:
ikke ben idle 36 graden, stressed 38 :)

als je cpu door een zalman gekoeld wordt, waarom staat er dan h2o`er boven je icon?

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

erhm bij alternate bestellen?
Ik woon er op steenworp vandaan... Je bedoelt diegene in ridderkerk neem ik aan?
Zelf woon ik in Barendrecht, dus dat zou je eventueel wel iets kunnen besparen geef je meel maar ;D

/edit
dan kennen we hier slotje op gooien :z
edit

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 14:08
als je cpu door een zalman gekoeld wordt, waarom staat er dan h2o`er boven je icon?
Hij zegt niet dat z'n cpu door een zalman wordt gekoeld :)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:50

Mentalist

[avdD]

Op maandag 13 mei 2002 19:13 schreef SuiCid4L_MaNiaC het volgende:
ik maak meestal ook vrije enge herrie (volgens de buren) als ik heet ben B-)
Hoeveel rpm :? B-)

Topicstarter : koeler op 5V pleuren en lekker laten bakken. Toen we nog geen tempsensors op onze mobotjes hadden maakten we ons ook nergens zorgen over, toen heeft er ook wel het een en ander gebakken hoor.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 16:47

schizofreen

ik & jij

Op maandag 13 mei 2002 19:16 schreef narfpower het volgende:
kunnen jullie ook even een normaal bericht hier opzetten zodat ik met de juiste informatie heb en ik de hardware kan bestellen!
staat niet erg netjes van je, zo'n reply
Misschien dat jij eens wat netter kunt reageren en beter leert de search te gebruiken...

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 19:28
Ik zou geen cpu koeler/fan kopen maar meteen een goede fan, zelf zou ik gaan voor 1 van deze 2;
*PAPST 120mm 4412FGL

Specifications:

Size : 119x119x25mm
Power consumption : 1.25W
Fan speed : 1600rpm
Noise : 26dBA
Air volume : 94m³/h = 55.3 CFM
Sintec sleeve bearing

*Delta FFB-120HP (2-wire)

The Best of the Best.
The specifications are: a RPM of 4000, a CFM of 190, a Maximal Air Pressure (MAP) of 17.78, and a dB-A of 59.
This is a 2-wire version wich connects directly on the PSU.
PSU use 2A by 12volt
When ordering please specify if you are going to use this in combination with the MacPower DigiDoc 5 or not.

De delta is denk ik keihard qua koelprestaties, de papst is stil+redelijk goed (toch stuk beter dan standaard cpu koelertje).
Beide fans zijn 12cm*12cm, de fannetjes hoeven niet persé op de cpu te zitten, zelf heb ik dus de papst besteld (delta was uitverkocht :( ) ga met een gatenzaag gat boren recht boven cpu koelblok in mijn zijpanneel, dan stukje pvc buis stukje over/op de cpu blok en de fan via het stukje buis laten blazen op de cpu, dus verse (koude) lucht van buiten de case, als je het netjes wil doen gebruik je best een gatenzaag, tenzij je wrede dremelskills hebt ofcourse :).
Iemand had ooit eens een topic waar hij met pvc buis 12*12cm fan op de cpu liet blazen, 10graden winst tov zijn standaard koelertje, dus toch de moeite, twas deze topic;
[topic=468029/1/25]

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-02 21:13

Meneer aard

Porsche rulez!

er is een test geweest op www.computertotaal.nl over allerlei soorten koelers

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Voor de vidkaart gewoon stock ding laten , mijn nieuwe GF3 Golden Sample van Gainward doet 200@240 en 450@505 met stock koeling en das goed genoeg ...

• Peertje NL
  • Laatst online: 31-01 20:52
Op maandag 13 mei 2002 19:45 schreef WooK het volgende:

[..]

beste WooK, je kan niet goed lezen, er staat dus nergens dat ik een zalman heb. (heb zelf een MCW462)

ps perfect bestaat niet, WC te groot, en luchtkoeling maakt weer te veel herrie, of je moet een via C3 kopen dan kan je hem met een normaal coolermasterblokje passief koelen, dat noem ik dan perfect maar de preformance :'(

Reality beats fiction by far!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
[topic=378757/1/50]

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.