[EL] Databladen van IC's

Pagina: 1
Acties:

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-07 12:11
Weet iemand een site waar ik databladen van IC's kan afhalen? Ik heb namelijk informatie nodig over de CNY 17 en de CNY 57. Van de CNY 17 heb ik al gevonden op de site van conrad. Hier stond de CNY 57 helaas niet bij. Op www.circuitsonline.net staan geen databladen van bijde IC's.

edit:
oops, dubbelpost |:( Sluit deze maar

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Verwijderd

zoek bij google op "cny17 datasheet"
en dan krijg je dit

edit
dit dus http://www.fairchildsemi.com/ds/CN/CNY17-3.pdf
/edit

Verwijderd

*kuch*

Verwijderd

mmm was het niet verboden om slotje te roepen? of UTFS? :P

maar eerlijk is eerlijk een beetje zoek werk zou niet verkeerd zijn geweest :P

• M14
Als jullie gelezen hadden dan zag je dat ik data sheads had gevonden van de CNY 17, maar nog niet van de CNY 57. En die moet ik dus hebben. Ik heb idd gezien dat google de gewenste resultaten gaf van de CNY17, maar niet van de CNY57 (slechts 1 site en geen databladen)

Verwijderd

weet je wel zeker dat die bestaat
als je op cny57 maar 13 hits heb, en dan ook nog in het spaans enzo, dan betwijfel of die wel bestaat

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-08 22:53
Kijk eens bij Conrad.nl

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 20:49 schreef Westereinder het volgende:
Kijk eens bij Conrad.nl
lees de eerste post is goed
de cny17 hadden ze wel
die andere niet

• M14
Ik heb de cny57 in mn handen, dus die bestaat zeker! Volgens een electronica leraar van me zou dit een soort vervanger zijn van de cny17. Dus ik wil wat databladen zien of dit ook zo klopt. En van de cny 17 heb ik al.

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

Ik zie op die site van Conrad staan :CNY 17=PC 702. Bel ze eens op en vraag of ze je kunnen vertellen of de CNY57 nog leverbaar is en zo nee wat zijn vervanger/opvolger is :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 21:01 schreef M14 het volgende:
Ik heb de cny57 in mn handen, dus die bestaat zeker! Volgens een electronica leraar van me zou dit een soort vervanger zijn van de cny17. Dus ik wil wat databladen zien of dit ook zo klopt. En van de cny 17 heb ik al.
vaag dat er dan niet over te vinden is
maar wat moet je hebben
de aansluitingen of het aantal stroom wat hij kan hebben enzo

• AFR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

AFR

De CNY57 geeft inderdaad weinig hits. Zelfs www.farnell.nl en de pagina van de fabrikant geven geen bruikbare info.

De volgende link (http://matthieu.benoit.free.fr/cross/ bij C) geeft aan dat de CNY57 equivalent zou moeten zijn aan de CNY17-1. In de praktijk betekent dit dat de CNY17-1 het meeste lijkt op de (niet meer leverbare?) CNY17-1: de belangrijkste specs zijn WAARSCHIJNLIJK ongeveer gelijk, maar er kunnen helaas wel kleine verschillen zitten in het schakelgedrag.

edit:

...Volgens een electronica leraar van me zou dit een soort vervanger zijn van de cny17...
Ik was dus weer te traag met het posten van een reply. Je hebt je antwoord al...

• M14
Op maandag 13 mei 2002 21:09 schreef AFR het volgende:
edit:

...Volgens een electronica leraar van me zou dit een soort vervanger zijn van de cny17...
Ik was dus weer te traag met het posten van een reply. Je hebt je antwoord al...
Wat hij zei is het volgende: Ze zijn ongeveer hetzelfde/hebben de zelfde functie, maar het kan zijn dat de pinnetjes anders zitten. Bijv als je bij de cny17 pin 1 hebt, dan moet je bij cny57 een andere pin hebben (Dit zou kunnen, en dit wou ik dus uitzoeken met die databladen) Als ik weet dat daartussen helemaal geen verschil zit, dan is mijn probleem opgelost.

• pienk
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-12-2024
Site voor bijna alle datasheets:
www.chipcenter.com
Moet alleen wel even regiestreren

energy powers future motion

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:47

AcouSE

Swedish Chef

Uit onze componentdatabase haal ik het volgende: De CNY57 werd alleen gefabriceerd door Philips en is sinds 1995 obsolete (niet meer in productie).

Ik denk niet dat daar nog een datasheet van te vinden is, iig niet als PDF. Eventueel in een Philips datasheet-boek van voor 1995 - als je die kan vinden.
Pagina: 1