sinds enige tijd heb ik op willekeurige momenten problemen met de verbinding van mijn hub.
computer 1 zit op poort 1, geen problemen
computer 2 zit op poort 2, na verloop van tijd (soms dagen, soms uren) is opeens de verbinding "weg". computer 1 kan nog vrolijk het internet op. trek ik de stekker van de hub eruit en dan weer terug erin dan kan computer 2 opeens ook weer internetten.
al geprobeerd op een andere poort aan te sluiten maar hetzelfde probleem. kan de oorzaak liggen in dataverkeer? computer 2 staat namelijk altijd te downen, computer 1 bijna nooit.
ik heb geen idee meer, is wel irritant maar gelukkig KAN ik nog op internet
als iemand een oplossing heeft hoor ik het wel, anders kan dit topic wel wegzakken.
o ja, specs.
comp1 win2k prof, 800 MHZ
comp2 win2k prof, 1 GHZ
hangt nog router tussen, win2k prof, 133MHZ
computer 1 zit op poort 1, geen problemen
computer 2 zit op poort 2, na verloop van tijd (soms dagen, soms uren) is opeens de verbinding "weg". computer 1 kan nog vrolijk het internet op. trek ik de stekker van de hub eruit en dan weer terug erin dan kan computer 2 opeens ook weer internetten.
al geprobeerd op een andere poort aan te sluiten maar hetzelfde probleem. kan de oorzaak liggen in dataverkeer? computer 2 staat namelijk altijd te downen, computer 1 bijna nooit.
ik heb geen idee meer, is wel irritant maar gelukkig KAN ik nog op internet
o ja, specs.
comp1 win2k prof, 800 MHZ
comp2 win2k prof, 1 GHZ
hangt nog router tussen, win2k prof, 133MHZ