Toon posts:

Zuigende Papst

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Fuck!

Heb vandaag 6 Papst 8412NGML en 3 Papst 8412N/2GML en 2 Alpha 8045's binnengekregen :9~ Allemaal leuk en aardig, maar ik heb gekozen voor die Papst vanwege het geluid. Maar helaashelaas, 1 van de NGML's is niet helemaal (=helemaal niet) goed uitgebalanceerd. Dat ding maakt resoneert dus als een goedkope flutcooler.

Ik ga dat ding dus gewoon omruilen, maar heeft iemand enig idee wat ik kan verwachten aan service bij Perfect-Systems?

SCHEID!!!! zegmaar...

Verwijderd

waren dat 220V papst fans ?
ben nog op zoek naar 220V Papst leverancier in nederland.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22
Ik woon vlak bij Perfect-Systems (3-4 min fietsen)

Ze hebben daar erg goede service hoor. Ik had een keer een koelertje. Bleek dat ik nied e goede had. Was te klein. Wou ik hem omruilen.

Kreeg ik een grotere. En ik hoede niet eens bij te betalen. 't zijn ook aardige mensen daar hoor.

Denk dat ze hem wel ruilen.

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ik heb ook wel eens een bestelling gedaan en toen bleek het uitverkocht, belden ze me netjes op en gaven advies wat ik dan kon nemen.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Verwijderd

Kijk eerst hier maar eens:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/222

Niet zo'n handige vraag dus :) maar blijkbaar wel best een goede zaak wat service op onderdelen betreft.

Verwijderd

Ik heb ook alleen maar papst koelers in mijn systeem.
ik wil er geen andere in hebben. zeer goede koeling gepaard aan een zeer aanvaardbaar geluidsniveau.

als die papst erg veel geluid maakt kan ie inderdaad niet goed zijn uitgelijnd.zou hem zeker omruilen.

papst koelers maken tenminste niet zo'n hoog gierend geluid maar een zachte bromtoon waar je lang niet zoveel last van hebt!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

scheiD :?

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 18:55 schreef maartenb het volgende:
Ik woon vlak bij Perfect-Systems (3-4 min fietsen)
Jabs klopt, voor mij heeft onze maarten ook weleens wat geregelt, fingergaurds en spacer (dutchmystbla), toen heeft ie het ook netjes opgestuurd met offerte en alles erbij van Perfect systems...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 13 mei 2002 18:45 schreef scorpionappeal het volgende:
Nope, gewoon 12v DC. Stuur anders ff een mailtje naar Perfect Systems, misschien kunnen ze ze wel leveren.

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
Op maandag 13 mei 2002 18:45 schreef scorpionappeal het volgende:
conrad heeft verschillende 220 volt fans in hun assortiment zitten, de mijne komt daar ook vandaan

Verwijderd

pfff, onzintopic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.