ik heb met in mn getweaked modem alle poorten doorgebounced naar mn server, maar nu wil ik dit ongedaan maken, hoe doe ik dit?
bouncen ? ik weet niet helemaal wat je bedoelt, maar ik neem aan dat je ze gemapped hebt ofzo. je kunt gewoon al je mappings verwijderd door de boel te flushen. meer info over hoe en waarom : google + adsl tweak
edit : bouncen betekend dat hij alles terug "stuitert" dat zou niet echt op schieten ...
edit : bouncen betekend dat hij alles terug "stuitert" dat zou niet echt op schieten ...
bouncen=mappen
dus? kem dat alleen met de boel te resetten?
dus? kem dat alleen met de boel te resetten?
bounce = mappen
Ehh, ja een soort van resetten, jah. flushen dus. zo als ik al zij, zoek eens. Vragen is niet erg, zolang je maar laat zien dat je zelf een nagedacht/gezocht/gelezen/verdiept hebt. Als je de handleiding van Alcatel leest, zul je daar ontdekken hoe dat moet. je verwijderd dan alle instellingen van de mappings, maar alle andere instellingen niet. router resetten is een beetje een paarden middel.
suc6
Ehh, ja een soort van resetten, jah. flushen dus. zo als ik al zij, zoek eens. Vragen is niet erg, zolang je maar laat zien dat je zelf een nagedacht/gezocht/gelezen/verdiept hebt. Als je de handleiding van Alcatel leest, zul je daar ontdekken hoe dat moet. je verwijderd dan alle instellingen van de mappings, maar alle andere instellingen niet. router resetten is een beetje een paarden middel.
suc6
Download anders effies die nieuwe versie van autopoortmapping. Een rakker hier op tweakers heeft zelf een proggie gemaakt waarmee je mappings heel snel kunt maken en kunt verwijderen. Laatste versie werkt goed voor zover ik weet. Maakt het wat makkelijker