Ik heb een paar dagen geleden een systeempje samengesteld voor me broer,
Een asus a7v met een (unlocked:))duron 600.
2 dagen geleden heb ik de abit Geforce2 mx van asci.nl binnen gekregen maar hier beginnen de problemen:
Ik kan die Abit mx kaart NIET stabiel krijgen, elke keer als ik in windows kom loopt hij binnen 10sec vast
.
Heb alles al geprobeerd, de orginele Abit drivers, de Det 6.26, 6.18, 6.16, DirectX er opnieuw opgezet en Windows er ook een paar keer opnieuw opgezet.
Nu heb ik hier wel eens gelezen dat er wel meer tweakers waren die een probleem hadden met de Asus a7v plank en een GF mx en ook dat die dmv bios instellingen het hadden verholpen.
Is er iemand die dit nog weet/heeft???
Is er iemand die me kan helpen???
Greetz Animal_X
P.S. niks aan dit systeem in (nog) overgeclocked en alles staat nog standaard.
Een asus a7v met een (unlocked:))duron 600.
2 dagen geleden heb ik de abit Geforce2 mx van asci.nl binnen gekregen maar hier beginnen de problemen:
Ik kan die Abit mx kaart NIET stabiel krijgen, elke keer als ik in windows kom loopt hij binnen 10sec vast
Heb alles al geprobeerd, de orginele Abit drivers, de Det 6.26, 6.18, 6.16, DirectX er opnieuw opgezet en Windows er ook een paar keer opnieuw opgezet.
Nu heb ik hier wel eens gelezen dat er wel meer tweakers waren die een probleem hadden met de Asus a7v plank en een GF mx en ook dat die dmv bios instellingen het hadden verholpen.
Is er iemand die dit nog weet/heeft???
Is er iemand die me kan helpen???
Greetz Animal_X
P.S. niks aan dit systeem in (nog) overgeclocked en alles staat nog standaard.
edit:
heb ook wat dos apps gedaait een paar uur lang maar daar zijn er geen problemen.
heb ook wat dos apps gedaait een paar uur lang maar daar zijn er geen problemen.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."