He kan mijn switch gaar zijn? Ik heb 1 10mbit aansluiting in me sitch zitten (getweakte) alcatel modem en de rest allemaal 100mbit. Internet, netwerk alles doet het prima met 2 pcs en 1 modem. Maar zodra ik er een 3e bij doe en de power off/on doen bij de switch gaat alles knipperen. Als ik dan probeer te internet gaat het echt niet, alles wordt maar half geladen en gigangtisch packet loss.
Het is een 8 poorts 10/100mbit switch, en heb er nu 3 kabeltjes inzitten, als ik er nu meer bij doe stopt hij hij er mee. Het ligt niet aan de kabels, want die heb ik allemaal al afzonderlijk getest, en die doen het prima.
Dus zou mijn siwtch kapot kunnen zijn? Cq. half kapot dan, want nu kan ik prima internetten.
tnx
Het is een 8 poorts 10/100mbit switch, en heb er nu 3 kabeltjes inzitten, als ik er nu meer bij doe stopt hij hij er mee. Het ligt niet aan de kabels, want die heb ik allemaal al afzonderlijk getest, en die doen het prima.
Dus zou mijn siwtch kapot kunnen zijn? Cq. half kapot dan, want nu kan ik prima internetten.
tnx