Toon posts:

Video kaart en zware glitches

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Trouwe Radeon 8500 is een paar maanden geleden Nat gewoorden. Kan gebeuren. Laten drogen, zware glicthes. Eens extra goed laten drogen, terug gezet. niets aan het handje, alles werkte weer PERFECT. en met nadruk op perfect.
Toen ik een periode geen pc had, heeft die kaart niets liggen doen op een antsistatisch zakje. Ik zet hem terug, en the glitches are back!! En niet te weinig ook.

Om je een indruk te geven hier een screenie. Ik heb de kaart enige tijd laten drogen, en nu 2 maanden na dato is de kaart nog steeds zwaar aan het glitchen. zowel in 2D als 3D. (was eerst alleen in 3d).

iemand een suggestie wat ik hieraan kan doen??? Van garantie is weinig sprake de hele kaart is omgezet naar retail. Dus retail bios, retail voltages, memsinks erbij en andere heatsink op de core.

Afbeeldingslocatie: http://spiritus.xcl-clan.com/special/got/zuur.gif

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-08 14:37
Hi,

Ik ken dat wel had ik ook precies hetzelfde zelfs de keleur is het zelfde op de letertjes als bij mij> gehugen v.d. kart waren stuk!! kart was kapot!!!!

Hiet een foto als ik een paar vensters open deed > dat bleef over
http://www.endoria.net/upload/index.php/2379492760

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Verwijderd

Ook al laat je je kaart nog zo goed drogen er komt altijd kalk vorming terug op je kaart. Wellicht is dit het probleem. Kijk eens of er witte plekken op je kaart voorkomen..
Er is een vloeistof in de handel om die kalk resten definitief te verwijderen (speciaal voor electronica), maar ik weet zo niet hoe dat die vloeistof heet. Je zou het eens na kunnen vragen bij b.v. CSU, daar reinigen ze ook electrische apparatuur.

Misschien dat je hier wat aan hebt...
Succes ermee.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga vandaag een post mortem doen. dat wil zeggen, vcore en en vmem meten. wellicht zit daar een probleem.

zal eens kijken naar witte plekken.
Verder ligt de kaart al tijden te drogen, is ook al 2x droog gef"oned.

• Jedi Lord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 16:03
ik heb het in iets mindere mate, dat de kleur rood niet goed is, maar ik heb em maar heef even en niet al te veel overgelocked, en nu op GOT en tweakers steeds roze vlekken.

is er iets aan te doen of niet?
Ander ga ik kijken of ik die kaart kan terug sturen

May the Force be with You instead of Bill

Verwijderd

Topicstarter
Hmz m'n voltages zijn in orde vmem en vcore zijn normaal en stabiel.

verder haal ik met m'n radeon en 32.86 drivers (langzame drivers) nog steeds hogere scores dan m'n insannnnneeeee overgeclocte gf3 classic.

Verwijderd

Topicstarter
Heb em maar in de verkoop gezet op Vraag en aanbod. wellicht heeft iemand er beter nut voor dan ik. hij geeft veel betere 3dmark scores dan mijn gforce3. altijd leuk voor de tweakende tweaker.
Pagina: 1