Verwijderd

Topicstarter
Ik baal dat ik geen nieuwe telefoon nodig heb. Heb net de Nokia 3310 in de winkels zien liggen... Damn, dat ding is MOOI.
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/press/photo/phones/jpeg/3310_14.jpg

De enige verschillen met de 3210 is een ingebouwde trilfunctie en een chat functie. de 3210 is 151 gram en de 3310 133 gram. Standby tijd is hetzelfde (max 260 uur).

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:15

Robert

You have your answer..

Issie ook al in de winkel met kaart ? Nee zeker he ?

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

ik kan hem verkopen voor 550 gulden, heb er 100 stuks

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
wel of geen tril funcite op de 3310 ?

gsmguru.....is daar carkit bij leverbaar dat je weet?

Verwijderd

Topicstarter
Trilfunctie zit standaard op de 3310. En ja, ik ben al 4 winkels tegengekomen die em in voorraad hebben en verkopen.

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:15

Robert

You have your answer..

maar dan alleen los nog zeker he ?

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Wat betekend die chat functie?

Verwijderd

gsmguru.......

550 is verkoop prijs van groothandel
man.....

Verwijderd

Ik heb 'm gezien voor 500,- Ik zal wel ff kijken waar...

Verwijderd

Ja! zie http://www.belmobiel.nl/nl/winkel/tsti.php3?tstnr=50.331

Verder vind ik 'm in het echt vet tegen vallen, hij is namelijk nogal lang... Ik persoonlijk zou voor de Siemens M35i gaan, kost ook 500 ballen...

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
De 3310 is echt een heel mooi toestel, klein en alle functies die ik er graag opheb! Deze wordt zal zeer zeker net zo populair worden als de 3210.

P.S. Wij leveren de 3310 voor Fl. 489,-! Inclusief BTW uiteraard. :)

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:30

BS

De BCC heeft hem voor 79 gulden i.c.m. een 2 jarig ben abo van 15 gulden in de maand

Verwijderd

Dan Ben je alsnog onbereikbaar... ;)

Verwijderd

Ikke ga ook voor de M35i.. Ik wist dat de 3310 uit zou komen, kvind de 3310 eigenlijk mooier maar op de M35i zitten veel meer functies. Hmm ik heb m via inet besteld ben benieuwd of dat goed gaat :) Ik moet m binnen 8 dagen binnen hebben (zeggen ze)

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

3310 is inderdaad een heel mooi toestel, hij lijkt alleen zo dik. Er zit trouwens ook een screensaver op, dat is wel grappig. Maar ik zou toch voor een 6210 gaan. dat is echt een heel cool toestel.

Verwijderd

Volgens Libertel levert Nokia pas op 30 Oktober de 3310 en de 6210 in de kleuren rood en blauw....

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat het voordeel is van de 3310 tov de 3210 ??

Toch zeker niet alleen die chatfunctie ??

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
De 3310 is kleiner, lichter, heeft standaard een tril-functie. Kunnen meer meldodietjes in...etc. etc. Een heel geinig telefoontje dus!
Wanneer je een 3210 met trilfunctie wilt is de 3210 Executive en 3210 Executive Pro (met blauw display) zeer interessant.

Verwijderd

Dat met die trilfunctie is natuurlijk BS. Ik heb een gewone standaard 3210 en die trilt ook (kostte maar f65,-)

Zoon blauw display is overigens wel een koel (maar daar ga ik maar niet aan beginnen :))

Verwijderd

Ik weet niet of het zo is maar ik zie bovenaan een infrarood senor,, dus het lijkt dat dat nog iets is wat de 3210 niet heeft,, en dat vind ik erg jammer want dan kun je geen snake spelen met ze'n 2en

• BS
  • Laatst online: 21:30

BS

Dat bovenop is de aan/uit knop

Verwijderd

Hmm, een IR poort zou dus WEL reden kunnen zijn voor een upgrade, maar verder heb ik geen sterke argumenten gehoord voor de 3310 vs 3210.

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 19:04
De 3310 is:
1) kleiner en lichter dan de 3210
2) heeft trilfunctie
3) heeft voicedialing (!!)
4) heeft chatfunctie

Vooral voicedialing is bij mij de overweging geweest zo'n ding aan te schaffen. Heb 'm op www.iwasales.nl gekocht voor slechts f459.
Goedkoper heb ik 'm nog nergens gezien!

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bij www.koopjessite.nl issie <500 gulden (ik werk niet voor die winkel hoor, maar heb er wel goeie ervaringen mee)

• VDM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-07-2025

VDM

Overal uitverkocht met abo erbij, in utrecht dan,

weet iemand adres??

• Master FX
  • Laatst online: 21:39
Alleen jammer dat ie (volgens mij - correct me if i'm wrong) standaard in dat lelijke lichtblauw geleverd wordt en niet in dat mooi lichtgrijs zoals bovenaan (dat is dus inmiddels boven aan de eerste pagina van deze thread).

FX

Stay safe

Pagina: 1