2 crush your enemies, 2 win the Tournament
[ Voor 45% gewijzigd door Jesse op 31-03-2015 11:58 ]
en euhh...... PIONEER!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Het is niet zozeer samenwerken......
Panasonic en Technics zijn 2 merknamen van dezelfde moedermaatschappij!!
Zo waren de walkmans panasonic. De meeste discmans van technics.
Het is zoiets als Philips/Aristona/Erres
Panasonic en Technics zijn beide merknamen van Matsushita Electronics... dus in feite verandert er niets meer dan de naam die verdwijnt.Op maandag 13 mei 2002 17:05 schreef juanp het volgende:
die werken al heel lang samern voor zover ik weet.
/edit: beetje laat
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
"man is not truly one, but truly two,"
Verwijderd
nee inderdaad, gelukkig staat er bij de mijne nog gewoon technics opOp maandag 13 mei 2002 17:06 schreef Ener-G het volgende:
hmmm 'Panasonic SL1200MK3d' staat niet echt
Draaitafels blijven ook gewoon TechnicsOp maandag 13 mei 2002 17:06 schreef Ener-G het volgende:
hmmm 'Panasonic SL1200MK3d' staat niet echt
The brand will continue to appear on the companys turntables, which are still coveted in the club music scene, and on its range of musical instruments, principally keyboards.
just follow the link
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Dacht het niet toch?
Sowieso rare move. In het Audio gebeuren is Technics veel bekender dan Panansonic.
Aannames zijn fataal.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Dat het 1 onderneming was was voor mij al lang duidelijk. Maar Mijn Sl's blijven gewoon mijn technics hoor
Je vergeet MagnavoxOp maandag 13 mei 2002 17:07 schreef Kirpeknots het volgende:
Ahum...
Het is niet zozeer samenwerken......
Panasonic en Technics zijn 2 merknamen van dezelfde moedermaatschappij!!
Zo waren de walkmans panasonic. De meeste discmans van technics.
Het is zoiets als Philips/Aristona/Erres
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©