Hey ik ben bezig met het ontwerpen van een waterkoel set*D(net als iedereen geloof ik), dit vanwege het zeeeer bekende probleem geluid. Nu ga ik een hele nieuwe kast timmeren van hout en daar wil ik 2 verdiepingen in maken. De bovenste verdieping, waar mijn PC kast in komt te staan en in de onderste verdieping komt het reservoir + radiator in te staan (dit leek mij handig want dan heb je nooit last van PC warmte en dergelijke). Ik wil tevens de bovenste verdieping (waar mijn PC in staat) isoleren met matten die het geluid tegen gaan (voor hardeschijf en de 2 fan's voor dat beetje airflow). Nu was mijn vraag aan jullie mede tweakers wat jullie van het volgende ontwerp vinden en of jullie nog enige verbetering erin zien, aangezien ik nog ga beginnen met bouwen kan ik dus nog alles aanpassen. Hier is het ontwerp8-):

Ik denk dat het plaatje wel voor zich spreekt zo niet dan leg ik het uit als het nodig is, ik ken nog geen kasten die er zo uit zien en ik hou er van om origineel te zijn dus mocht er iemand zijn die al zoiets heeft zeg het dan want dan maak ik een ander ontwerp
, alvast bedankt
Ik denk dat het plaatje wel voor zich spreekt zo niet dan leg ik het uit als het nodig is, ik ken nog geen kasten die er zo uit zien en ik hou er van om origineel te zijn dus mocht er iemand zijn die al zoiets heeft zeg het dan want dan maak ik een ander ontwerp