Toon posts:

opmerking

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deze topic
[topic=493481]
is geclosed...maar de reden vind ik wel erg vaag.
Sterker nog, geeft me de indruk dat de moderator in dit geval mijn vraag niet goed gelezen had.
Maar gelukkig heb ik al wat bevestigingen gekregen voordat de topic geclosed werd. Wel erg jammer dat dit forum, wat er toch is om elkaar te helpen, op deze manier zo slecht werkt.
Dat wou ik ff kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel goed gelezen, alleen dit is weer zo'n standaardvraag die elke dag wel voorbijkomt :

Is videokaart x goed voor systeem y?

En het is niet duidelijk wat je zelf al hebt uitgezocht. Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/305287/1?limit=50, die had ik er misschien ook nog bij moeten zetten.

Een simpele zoekactie op de site van madonion geeft al een redelijk beeld of het zin heeft.

[edit]
En had je voor dit topic niet even een normale topictitel kunnen bedenken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
benchmarks zeggen niet alles; ik wilde graag de mening van gebruikers weten, vaak hoor je dingen die je niet uit een benchmark kan aflezen; een heleboel dingen (zoals een upgrade) kun je wel doen, maar of het verstandig is is vers 2, hier zijn mensen die daar kijk op hebben, in een benchmark kun je dat niet lezen, daarom vroeg ik het.

edit:
het is toch een opmerking, of niet dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 17:14 schreef Samor het volgende:
benchmarks zeggen niet alles; ik wilde graag de mening van gebruikers weten, vaak hoor je dingen die je niet uit een benchmark kan aflezen; een heleboel dingen (zoals een upgrade) kun je wel doen, maar of het verstandig is is vers 2, hier zijn mensen die daar kijk op hebben, in een benchmark kun je dat niet lezen, daarom vroeg ik het.
Daar is het grote Radeon 8500 topic voor en het blijkt niet duidelijk uit je topic.
edit:
het is toch een opmerking, of niet dan :P
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 13 mei 2002 17:21 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Daar is het grote Radeon 8500 topic voor en het blijkt niet duidelijk uit je topic.
[..]
hm....moet ik het heel ingewikkeld en intelligent ogend formuleren en dan mag het wel?

"Gaarne persoonlijke ervaring te weten met Radeon 8500's op computers met processoren die een relatief lage knoksnelheid (< 1000mhz) hebben; of hier problemen aan de orde komen die mogelijkerwijs normaliter over het hoofd gezien zouden kunnen worden"

^is dat wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Het gaat niet om de formulering, die hoeft alleen maar leesbaar/duidelijk te zijn.
Het gaat voornamelijk om de informatie.
Uit je vraag blijkt niet dat je al uitgebreid vooronderzoek gedaan hebt.

De vraag kan nu met duizend onzinnige antwoorden beantwoord worden.
Wees specifieker en laat zien wat je gezocht/gevonden hebt.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
toch wel...anders zou ik niet posten dat ik al zeker wist dat et een radeon zou worden, of wel?
ik heb slechte ervaring met het "zomaar" (<da's relatief) kopen van hardware, heel veel zooi die "in principe" (<rotwoord) zou moeten werken levert dan toch in bepaalde gevallen weer problemen op die je op sites nergens ziet staan. Of er is een logischere of betere oplossing die je (ondanks het grondige onderzoek) over het hoofd hebt gezien.

maar ja...volgende keer zal ik een boekwerk met onderzoeksresultaten plaatsen alvorens een vraag te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 13 mei 2002 17:37 schreef Samor het volgende:
maar ja...volgende keer zal ik een boekwerk met onderzoeksresultaten plaatsen alvorens een vraag te stellen.

Volgens mij is er al een boekwerk vol resultaten van andere users, en wel hier: [topic=479590] welke overigens deel 45 is..

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
prima..zoek ik gewoon een dagje of 2 naar die ene post in 45 topics die misschien ergens in de buurt komt van wat ik wil weten...geen probleem hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op maandag 13 mei 2002 17:43 schreef Samor het volgende:
prima..zoek ik gewoon een dagje of 2 naar die ene post in 45 topics die misschien ergens in de buurt komt van wat ik wil weten...geen probleem hoor.
Kan op 2 manieren:
Of je gebruikt de search en zoekt alleen in V&B, of
Je opent een topic met veel posts per pagina, en drukt op CTRL + F en vult een relevante zoekterm in.

Wat is het alternatief? Dat we de grote Radeon topics hebben, en vrij regelmatig een topic van users die graag ff wat meningen/resultaten willen horen. In dat topic staan de meningen en resultaten gewoon hoor. Volgens mij krijg je dan een rotzooi, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
misschien meer kleine topics die over een specifiek iets gaan, en minder grote waar dan wellicht ergens wat staat wat je toch nooit kan vinden.
Dat lijkt misschien meer rotzooi maar dat valt wel mee; is bovendien veel makkelijker zoeken (ik heb de search functie echt wel gebruikt voordat ik het vroeg).

naja, whatever. Jammer dat het hier niet mogelijk is normaal een vraag te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op maandag 13 mei 2002 17:52 schreef Samor het volgende:
naja, whatever. Jammer dat het hier niet mogelijk is normaal een vraag te stellen.
En wat is er mis mee als je je vraag opnieuw stelt in het Radeon topic? Dan krijg je daar antwoord, en zit je op het goede plekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op maandag 13 mei 2002 17:52 schreef Samor het volgende:
Jammer dat je meewerkt aan het verspreiden van ononderbouwde negativiteit over het gehanteerde beleid.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je het zo ziet: graag gedaan.
Ik ga wel ergens anders heen, jullie zien me liever komen dan gaan, dus ik zou zeggen: bouw een feestje en ban mijn account.

De mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:30
LOl

mag ik je erop wijzen dat ze niet bannen op verzoek..

Was een manier voor. emailadres veranderen en paswoord toesturen ofzo naar a@b.c

Maar dat hoef ik nie te weten ;)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

hey als je het niet wil horen moet je het zelf weten. Ik ga je met je heethoofd niet bannen, omdat iedereen er altijd spijt van krijgt :z. Als je weg wil blijven vul je maar gathering@tweakers.net in je profiel in en dan kan je niet meer posten met je acount (gaat niet Password naar dat adres). Maar wedden dat je dan toch het acount terug wil, of nog beter: een kloon registreert?

Je topic is trouwens prima uit te zoeken en benchmarks zeggen wel wat in reviews, er worden immers spellen gebruikt en er zijn ook reviews te vinden over processors bij de kaarten.

Bij hoge resoluties zijn het de videokaarten die altijd de bottleneck vormen en bij sommige spellen is de AI weer veel 'zwaarder'. Allemaal dingen die spelafhankelijk zijn.

De snelheid van de 3d wordt iig niet belemmmerd door je processor... Dat gebeurt alleen als je op 800x600 gaat spelen zonder FSAA ofzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.