Bah, kunnen jullie dat fixen?

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:25
Omdat ik op meerdere pcs werk (zowel op school als prive) vul ik telkens mijn wachtwoord in en laat die niet opslaan.

Nu had ik een paar behoorlijke replies
en ik drukte op versturen maar kennelijk had ik met mijn botte vingers mijn wachtwoord niet goed ingetypt want daar gaf ie een error over.

Nou, ik dus weer terug, was mijn hele reply pleite!!!!
Dat was dus zwaar klote! kostte me nogal wat moeite!
Kunnen jullie hier iets aan doen?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 14:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
wat gek.. als het goed is was dat opgelost..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gewoon op 'vorige' of backspace klikken...
:)
* Blue-eagle doet dat altijd wel...

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
In IE werkt het teruggaan prima, NS schijnt nog wat problemen te geven. Wazig..

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Hee, Arjen.. is die oplossing een publiek geheim? ;)

Ik heb namelijk hetzelfde probleem met een dinges dat ik aan het maken ben in PHP. Hoe op te lossen? :? (Oftewel: hoe de pagina's laten 'cachen'?)

:Y)

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

AntonT

One Ton!

Ik heb het eens gedaan met een tamelijk ingewikkelde Javascript/cookie constructie.

Ik geloof dat PHP een directere cookie-funtie heeft dus op zo'n manier zou je het kunnen proberen

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 20:26 schreef Tuinhark het volgende:
Hee, Arjen.. is die oplossing een publiek geheim? ;)

Ik heb namelijk hetzelfde probleem met een dinges dat ik aan het maken ben in PHP. Hoe op te lossen? :? (Oftewel: hoe de pagina's laten 'cachen'?)

:Y)[/quote]De pagina's in IE werden niet gecached omdat de bestanden geen extensie hadden (postreply?action=quote bv.). Nadat ik die erbij had gepleurd in de links werkte het in IE. NS weigert helaas nog altijd. Iemand heeft hier ooit gezegd dat UBB dit wél altijd goed doet, misschien nuttig om eens te kijken hoe het daar in z'n werk gaat.

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 22:45 schreef Android het volgende:
Iemand heeft hier ooit gezegd dat UBB dit wél altijd goed doet, misschien nuttig om eens te kijken hoe het daar in z'n werk gaat.[/quote]Dit komt waarschijnlijk omdat UBB pagina's genereert EN opslaat. Indien mogelijk worden die gegenereerde pagina's (simpele HTML files) geserveerd ipv het script aan te roepen. Die pagina's kunnen beter worden gecached heb ik het idee.

Maar toch: als je in dit forum een berichtje typt, op 'terug' drukt, op 'vooruit' drukt, dan staat het berichtje er nog. Ik ben erg geinteresseerd in hoe dat is opgelost.

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Mjah, Tuinhark, ik ben Android. Das m'n user zonder verdere rechten om wat zaken te testen enzo. Er wordt helemaal nix speciaals gedaan om de text te bewaren.

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 september 2000 00:16 schreef Arjen het volgende:
Mjah, Tuinhark, ik ben Android. Das m'n user zonder verdere rechten om wat zaken te testen enzo. Er wordt helemaal nix speciaals gedaan om de text te bewaren.[/quote]Android: Boe!
Tuinhark: Aah! (*schrik*)
Arjen: Rustig maar Tuinhark, ik ben het maar..
:P

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:55

Jag

Nou, ik heb net ff geprobeerd zonder password te posten, en dan weer terug te gaan. En inderdaad, alles weg. En ik gebruik IE.
:?

Jag

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

"Ctrl + C"

:7

LinkedIn WoT Cash Converter

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:25
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>"Ctrl + C"[/quote]idd
dat doe ik nu ook de hele tijd maar echt fijn is het niet.
Och valt mee te leven.

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/postreply.php?topic=49373

bij mij bleef de reactie staan nadat ik pagina terug was gegaan enzo
Pagina: 1