Ik had eerst een ALDI pc (van 2 jaar oud ofzo) maar daar is intussen al genoeg aan veranderd. Het enige wat nog orgineel is, is eigenlijk het mobo en de proc
Dit was em dus eerst:
(ouwe topics van mijn ouwe case: [topic=255678/1/100]
[topic=380683/1/100] )
Een paar weekjes terug kon ik van Floris een HQ08 voor niet al teveel op de kop tikken
. Dat kwam dus wel lekker uit, ik was nl. ook van plan om mijn PC een stukkie stiller te maken en daar was in die ouwe kast weinig plek voor.
Ik heb dus heel simpel mijn fans (voeding en CPU)op schakelaartjes aangesloten zodat ik ze kan schakelen tussen 7 en 12 volt.
Verder zit overal van dat noppenspul en vandaag heb ik em gespoten!!
Hier is dat het uiteindelijke resultaat:

De verf die ik gebruikt het is motip 04037 (anthraciet, hittebestendig(omdat ze geen andere hadden in de goede kleur en deze had geen grondverf nodig wat ook wel handig is omdat ik altijd snel klaar wil zijn))
Volgens mij is de verf redelijk krasvast maar het is wel vrij moeilijk om em egaal te spuiten, de zijkanten zijn niet helemaal perfect, maar hij staat toch niet in de felle zon dus het valt niet zo op
Ik wil dus geen raam en extra ledjes enzo, daar zou ik me alleen aan irriteren (en door een raam zou je toch alleen maar noppenspul zien
), dus niet allemaal gaan roepen dat ik er nog een raam in moet zagen
Dit was em dus eerst:

(ouwe topics van mijn ouwe case: [topic=255678/1/100]
[topic=380683/1/100] )
Een paar weekjes terug kon ik van Floris een HQ08 voor niet al teveel op de kop tikken
Ik heb dus heel simpel mijn fans (voeding en CPU)op schakelaartjes aangesloten zodat ik ze kan schakelen tussen 7 en 12 volt.
Verder zit overal van dat noppenspul en vandaag heb ik em gespoten!!
Hier is dat het uiteindelijke resultaat:

De verf die ik gebruikt het is motip 04037 (anthraciet, hittebestendig(omdat ze geen andere hadden in de goede kleur en deze had geen grondverf nodig wat ook wel handig is omdat ik altijd snel klaar wil zijn))
Volgens mij is de verf redelijk krasvast maar het is wel vrij moeilijk om em egaal te spuiten, de zijkanten zijn niet helemaal perfect, maar hij staat toch niet in de felle zon dus het valt niet zo op
Ik wil dus geen raam en extra ledjes enzo, daar zou ik me alleen aan irriteren (en door een raam zou je toch alleen maar noppenspul zien