Toon posts:

Soltek [SL75DRV2] werkt niet met NVidia Geforce 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Soltek [SL75DRV2] Moederbord in samenwerking met een AMD Athlon XP 1800+ en een 'point of view' Geforce 2 Titanium.
Voor zover de specs. :9

Bovengenoemde is enkel aangesloten plus een ToeTsenbord en een muis verder niets, dit om te bekijken hoe mijn computer reageren zou.

Probleem: :'(
Als ik mijn Computer aan zet loopt deze soepeltjes, maar er is geen *niks* op het beeld te zien, zelfs geen vriendelijke *piep* die mij gedag zegt.
Zijn er mensen die dit probleem bekend voorkomt en er een mogelijke oplossing voor hebben waar ik mij aan kan wagen...

I'd be very Gratefull, see... :7

Verwijderd

oftwel, je zet je pc aan en je ziet niks.... mmmmm..

1: videokaart goed aandrukken
2: niet vergeten Ram er in te doen, eventueel vervangen
3: andere proc proberen
4: chekken of je monitor werkt :7

Verwijderd

Topicstarter
1: Videokaart zit goed op zijn plekkie
2: Ram ook present
3: Andere processor, heb jij er ff een voor me... :P
4: Monitor pas geleden nog gecheckt, niks mis mee.

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
krijgt je monitor wel een signaal?
oftewel is het ledje groen of knippert het oranje

Verwijderd

Topicstarter
dat is een lichtelijke onzinnige vraag, zo dom ben ik nou ook weer niet. :P
ja, die doet het wel gewoon, maar of hij echt wat door krijgt is mij een raatsel :?, de monitor is ook de nieuwste niet, het is een sterk verouderde Compaq monitor |:( [he, wat kan ik zeggen, ik was 15 dat ik hem kocht :9] welk bij de computer zat, het was gewoon een geheel, maar hij is zo op datum dat het enige wat het lampje kan is groen branden, ik heb hem tenminste niets anders zien doen... ;)

Verwijderd

Topicstarter
nou kan het natuurlijk ook zijn dat het moederbord heeft gezegt;"doe het ff lekker helemaal zelf joh! :(", dus dat ik een nieuwe aanschaffen moet. Maar waarom is het dan dat alle fans op volle toeren draaien, het 'processing' lampje van de DDR-ram het ook doet en dat de videokaart ook zijn fan heeft draaien? :?
In de planning staat om nog 1 tot 2 videokaarten te proberen, een GF2 en een andere, de een om te kijken of het aan de specifieke videokaart ligt en de ander om te kijken of het überhaupt aan de videokaart ligt...

Meer volgt...
Pagina: 1