ik heb een oude P75 met 16 MB ram en een HD van 514MB en probeer daarop Redhat of Slackware te installeren. Redhat kan niet door ram tekort, slackware loopt bij de installatie vast. Wat zijn de minimum vereisten voor slackware en is er misschien een linuxversie die ik op dit systeem kan laten draaien?
Slackware zou er perfect op moeten kunnen, qua systeemeisen. Hetzelfde geldt voor Debian. Maar het ding zal alleen als simpel servertje kunnen dienen, X kan je wel vergeten.
Verder wil ik je graag naar de NOS FAQ en het grote 'Welke distro moet ik nemen?'-topic verwijzen.
Verder wil ik je graag naar de NOS FAQ en het grote 'Welke distro moet ik nemen?'-topic verwijzen.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
mandrake
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Misshcien moet je proberen erachter te komen waarom die vastloopt, en het niet meteen opgeven 
In principe kan je iedere distro wel draaien alleen X kan je wel vergeten, en al helemaal KDE/Gnome...
In principe kan je iedere distro wel draaien alleen X kan je wel vergeten, en al helemaal KDE/Gnome...
Mja, dit is meer iets voor het 'welke distro moet ik nemen' topic
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()