Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
hele hande onder...
naja werkt ook wel gruwelijk kweet alleen nie wat voor kit het was.. d8t silicone
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Verwijderd
En plasticen?
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Verwijderd
Nou werk ik toevallig in de bouw, en je kan altijd meteen zien of er een vakman of een prutser aan de gang is geweest aan de hoeveelheden pur die je overal tegenkomt.
pur = evil
En die lijm die in van die ronde buisje komt:
dat heet thermische lijm
Zoals bovenstaande reply ook al aangeeft, PUR zet UIT en niet zo'n beetje ook...
Voor zo iets nauwkeurigs als dit geen PUR gebruiken...
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
MacGyver tape werkt nie super, misschien als je hem dubbelvouwd (das trouwns Gaffa wa macgyver gebruikt en das wel wa duurder 50 piek voor een rolletje)
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
weet je wat leuk is: een klauwhamer op een bus pur laten valleOp maandag 13 mei 2002 17:14 schreef almightyarjen het volgende:
Pur zuigt: je weet nooit hoever het uitzet en als je je klauwen d'r vol mee zitten: succes met handen wassen...
En die lijm die in van die ronde buisje komt:
dat heet thermische lijm
Ik denk dat je constructie lijm bedoelt, zit in de zelfde tubeOp maandag 13 mei 2002 16:29 schreef LaMaGRa het volgende:
muah... me vader had een of andere ranzige KIT
hele hande onder...
naja werkt ook wel gruwelijk kweet alleen nie wat voor kit het was.. d8t silicone
Maar om er een raam mee vast te plakken? Dubbelzijdig tape hier, maar denk er zwaar aan om het met een X aantal kleine boutjes en moertjes te doen.
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Verwijderd
dat heb ik thuis ook, me pa neemt vanallesmee naar huis van Ze werk, plexiglas, kabelwikkelaar, spuitbussen met verf, ouwe computer een keer, waar de HD van een openschroefsessie overleefde, en nou ga ik effe vrage voor blok koper, als ik dan tijd, geld+zin heb ga ik WC makenOp maandag 13 mei 2002 22:19 schreef coredump het volgende:
Ik heb een rolletje dubbelzijdig tape van de TU(delft) weten te bemachtigen. Dit houdt wel een paar kilootjes. geen idee wat voor merk t is. De opleiding die ik doe is wat betreft casemodden sowieso wel handig, plexiglas, staalplaat, aluminium, en een verschrikkelijke grote werkplaats met alle nodige apparaten. Je zegt dat je voor je studie bezig bent en je neemt t zo allemaal mee naar huis!!
PS: ik woon tegen delft aan(delfgauw)
Verwijderd
Ik heb mijn raampje eerder gelijmd, maar ik heb gemerkt dat lijm en lang moet drogen en het is niet echt sterk. Bij mij liet het dus los. Raamrubber vind ik trouwens ook geen mooie oplossing.
Gaffa kost dan nog bijna 50 piek (14 x 2.20371 = 30.851941) en dat is waarschijnlijk ex btw. Maarjah ik koop da spul ook nie vaak zelf. Gebruik het ook voor onstage
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
Verwijderd
ik heb het met montagekit gedaan, alleen nu krijg ik hem nooit meer los.