Toon posts:

Geforce 2MX inbouwen.

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een geforce 2 MX gekocht maar nu weet ik niet hoe ik hem moet inbouwen. Ik heb net met veel moeite de kap eraf gekregen,maar he lijkt wel alsof hij niet in de slauven past. Klopt da, moet ik hem gewoon hard doordrukken, of moet ik misschien wat van de kaart afknippen???

Ik heb een pentium 66 met 64MB intern misschien dat dat ook nuttigeinformaie kan zijn.

Verwijderd

uhmz... een pentium 66 zeg je...

Geen typefout?

Verwijderd

Geintje zeker? ( hoop ik toch)

Verwijderd

Hmmm, ooit van AGP en PCI gehoort ????

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:05
Euhm... Neem aan dat dit een grapje is ?

Goed een Geforce MX is een agp kaart en een p60 heb geen agp slot.

Mocht je hem willen ruilen met een S3 pci kaart ( die wel past ) meel me maar ff :o

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Als dit een grap is : HAHAHA

Als dit een typefout is : wat heb je echt?

Als dit waar is: P66 mobo's hebben geen AGP slot, dus kan je niks met je MX doen....

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
OOh, bedankt zal hem zo ruilen. Ik heb nog een probleem. Ik wil graag een derde a: drive in mijn pc'tje hebben. Weet iemand waar ik zo'n platte kabel met 4 stekkers krijgen kan???

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:56

Wimo.

Shake and Bake!

een wat?!?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

hmm, volgens mij ruik ik hier een heerlijke troll...

btw, ik wou laatst ook een GeForce in mijn 386SX stoppen, maar het wilde (na flink wat duw/trek-werk) niet werken :( :( ;)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Ja een a: drive zo'n 3 1/4 inch of kan ik beter mijn 5 1/4 inch er tijdelijk uithalen, aovaak gebruik ik hem ook al weer niet.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:02
en je vind het nog steeds grappig ?

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Topicstarter
Zo meneertje dutchman.
Dat jij verstand van computers hebt (misschien), hoeft nog niet te betekenen dat ik dat ook heb!

• tweakerbee
  • Laatst online: 05-08 21:57

tweakerbee

dus..?

Als je op tweakers komt weet je echt wel het verschil tussen een PCI en een AGP slot! :(

You can't have everything. Where would you put it?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:34
:D LOL! :D

Verwijderd

hulz als ik jou was zo ik niets meer voor die P66 kopen maar een keer voor een nieuwe computer sparen. Lijkt me stukken verstandiger :)

• Crazyhorse
  • Laatst online: 04-08 14:58
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 15:41 schreef Hulzzz het volgende:
Zo meneertje dutchman.
Dat jij verstand van computers hebt (misschien), hoeft nog niet te betekenen dat ik dat ook heb![/quote]In al je vorige posts had je toch wat meer verstand van computers!!!

Verwijderd

kep ook net een Geforce 2 gekocht..

maar kep een Athlon 700!
ik heb alleen een vraagje:

er zitten rechts bovenin, 3 sloten naast elkaar in 1tje zit mijn ram, maar als ik mijn videokaart (DUS LEKKER 32 MB EXTRA :P ) erin wil zetten, kan ik die witte klemmetjes niet goed vast krijgen, als ik de pc aanzet, gaat ook de speakers piepem.

plz ff hulp

groetz

BlindDent

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
close die topic die gozer zit ons te stange. een MX in een p60 ok dat geloof ik nog, maar de combinatie van de MX en 3 diskette stations geloof ik niet meer.

als het wel waar is WTF heb je aan 3 diskette staions? en zitte er nog dunne floppie stations in pentiums? djeez wat een verouderde kast

Verwijderd

close please!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dit slaat echt als een lul op een drumstel ;)

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-08 16:33
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>of moet ik misschien wat van de kaart afknippen???[/quote]Misschien kan je met een zaagje je nieuwe GF2MX passend maken. Niet geschoten is altijd mis......

• tweakerbee
  • Laatst online: 05-08 21:57

tweakerbee

dus..?

Je moet em eerst doormidden zagen, dan past ie wel!

You can't have everything. Where would you put it?

• Dutchman!
  • Laatst online: 16:02
Ook ik had even je vorige posts bekeken hulzzz :)

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Ach pak ff een beitel, mep de GPU van je GF2 eraf en plak dat ding ergens op een leeg plekje op je mobo ;) ;)
Pagina: 1