Arceringen downloaden voor AutoCAD

Pagina: 1
Acties:
  • 1.530 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:07
Ik ben bezig met een autocad tekening, maar nu heb ik een arceering nodig die niet standaard in autocad staat. Is dit ergens te downloaden of zelf te maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14570

Je zou het eens kunnen proberen via de site van autocad. http://www.autodesk.com en dan searchen voor arcering. Maar in de tussentijd kun je misschien sneller een eigen arcering aanbrengen. Afhankelij kvan de arcering kun je ook met ofsett en trim etc. even snel een block generen. Maar als je het vaker gaat gebruiken maak het dan even zelf als het niet op de site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 22:33

Copyman

Dode muis

Als ik een arcering zo niet bij de hand heb maak ik hem altijd zelf. Wat wel een leuke tip voor je is als je bijvoorbeeld geen zin hebt in autocad en je standaard details wilt hebben:

www.cadcollege.com :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18697

Snapt dan werkelijk niemand waarvoor de F1 toets is in een programma?

Zoals je zelf ook al zegt wil je hem desnoods ook wel zelf maken, als ik op help druk, vervolgens hatch intyp, komt er zelfs meteen bij te staan hoe je een custom hatch aan moet maken (autocad 2002)

hieronder de helptekst:

User-Defined Pattern
Specifies a pattern of lines using the current linetype. Enter u, followed optionally by a hatch style code (see Hatch Style Codes). Precede the u with an asterisk (*D to fill the area with individual lines instead of a hatch block.

Verder staat er ook nog vermeld dat de cusom hatches in .pat files worden opgeslagen, dus zou ik zeggen zoek daar eens op. Ik vraag me af of mensen hun hatches belangeloos op internet zetten, maar je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-05 08:08

Maartenvs

For Sale

Basp maak jij voor mij even een fieldstone patroon aan voor mij :P ben je zeker wel paar uurtjes zijn t niet dagen zoet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26306

Kun je alsjeblieft even niet topics van meer dan een half jaar oud schoppen? En zeker niet om deze reden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.