NFS Porsche: Monte Carlo 4

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:21

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Hallo,

op het moment heb ik voor mezelf NFS Porsche challenge weer opnieuw ontdekt. Nu leek het me leuk om al m'n oude records te verbreken, maar tot mijn grote schrik zag ik dat het record van Monte Carlo niet eens op mijn naam stond!!

het record is 1:14:nogwat, maar ik kom na uren proberen niet veel lager dan 1:27:iets. En dat is best frustrerend. Doe ik nu iets verkeerd, of hebben ze bij EA een foutje gemaakt door een veeel te lage standaardtijd in te voeren??

Overigens, van alle andere ciruits heb ik met gemak de rondetijden verbeterd. Dit alles met de GT1, welke ook aangegeven stond als beste rondetijdhouder.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Toch iets harder rijden dan, ik heb 1:19 gehaald na maanden proberen...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
toch vreemd, ik rij (voor m'n gevoel) een perfecte ronde, en toch nog 13 seconden langzamer dan het record, en ook nog es 8s langzamer dan jouw record... back to the drawing board...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben zij hun autos misschien getuned?

Ik ken het gevoel van jou, met NFS3 had ik hetzelfde met Hometown (m'n favoriete baan). Ik kom net onder de 1:16 en dan komt iemand opeens aanzetten met 1:10, maar dat was met een getunede auto (daar doe ik niet aan, want dat kan met multiplayer ook niet en daar oefen ik voor :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 13 mei 2002 15:36 schreef steveman het volgende:
toch vreemd, ik rij (voor m'n gevoel) een perfecte ronde, en toch nog 13 seconden langzamer dan het record, en ook nog es 8s langzamer dan jouw record... back to the drawing board...
En het kan altijd nog beter..
Tenminste, daar kom je dan achter nadat je het 100 keer hebt geprobeerd, dat heb ik tenminste nog wel eens. ;)
Maar idd, het kan ook het tunen zijn zoals al genoemd. ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

ik heb met mijn auto niks getuned. Gewoon zo standaard ermee gaan crossen en tot dat record gekomen...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op maandag 13 mei 2002 17:10 schreef freddyathlon het volgende:
ik heb met mijn auto niks getuned. Gewoon zo standaard ermee gaan crossen en tot dat record gekomen...
Yep, dan moet je eens je auto wat gaan tunen.
Monte Carlo heeft toch veel van die bochten en weinig lange stukken? Dan tune je daar je auto eens op. :)

Hehe, veel plezier. >:)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 16:52
tunen is idd de oplossing
ik had dit probleem ook, maar dan met de GT3 auto en een ander circuit
na wat geklooit te hebben met de instellingen van de auto heb ik het wel kunnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Even een updatetje...

inmiddels heb ik m'n ongetunede tijd verbeterd naar 1:24, en met tunen naar 1:20.18. Als ik dingen verander aan m'n tuning wordt ik niet sneller op. En die tijd verbeteren met een ongetunde wagen, (let op we hebben het over de standaard GT1!) is volgens mij onmogelijk.

En bij het weggetje, die tijd 1:20.18 is nog langzamer dan een ingestelde tijd van een Carrera 4! er MOET wel wat mis mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
eh...de GT1 is vaak op bepaalde banen niet de snelste

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 15:45 schreef Terr het volgende:
Hebben zij hun autos misschien getuned?

Ik ken het gevoel van jou, met NFS3 had ik hetzelfde met Hometown (m'n favoriete baan). Ik kom net onder de 1:16 en dan komt iemand opeens aanzetten met 1:10, maar dat was met een getunede auto (daar doe ik niet aan, want dat kan met multiplayer ook niet en daar oefen ik voor :))
kan je met nfs 3 online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
/me zoekt zijn 1337 NFS savegames

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
w000t, 1:14 is echt onmogelijk zonder tunen :D

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 20:48 schreef roy-2001 het volgende:

[..]

daggetnie; 4 wel en daar zit hometown ook in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Men.... Ik verlang weer terug naar de tijd van alle NFSsen! Helaas draaien ze niet onder XP :'(

Wachten totdat de nieuwe uitkomt, ben ik er als de kippen bij!

System Specs Desktop | System Specs Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op maandag 27 mei 2002 20:48 schreef roy-2001 het volgende:

[..]

WEL. :)
Via P2P of netwerk kan het. :)
Maar toen ik het speelde een keer tegen iemand, hadden we wel erge last van lag, terwijl we dat bij NFS5 niet hadden..
Dan kun je beter NFS4 online tegen elkaar spelen. Die heeft de zelfde tracks als NFS3 (+ extra), en met de turtle0 patch kun je ook Hot Pursuit tegen elkaar doen. :9~

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Op dinsdag 28 mei 2002 09:45 schreef DataBeest het volgende:

[..]

WEL. :)
Via P2P of netwerk kan het. :)
Maar toen ik het speelde een keer tegen iemand, hadden we wel erge last van lag, terwijl we dat bij NFS5 niet hadden..
Dan kun je beter NFS4 online tegen elkaar spelen. Die heeft de zelfde tracks als NFS3 (+ extra), en met de turtle0 patch kun je ook Hot Pursuit tegen elkaar doen. :9~
[Off topic]
zijn er btw ook public servers voor NFS4 of niet?
[Off topic]

dus...

Pagina: 1