DDos attacks voorkomen/blocken / Windows pc

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 16:09
Is er software die een DDos attack kan tegenhouden of blocken?

Het dient te draaien onder Windows.

Heb wel rondgezocht, maar bv Zonealarm kan ik niets over DDos blocking vinden.

Of is dit gewoon niet te voorkomen omdat het eik gewoon geldige requests zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Met een router kun je wel wat, maar dat lijkt me hoogst onnodig.
Er is niemand die de moeite neemt jouw windows pc te ddossen hoor.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinhark
  • Laatst online: 31-05 11:04

Tuinhark

Retro

Onder Linux kon je geloof ik iets met SYN cookies meen ik.. Weet niet of dit zo 1-2-3 te fixen is onder Windoos.

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47550

mmmzz ik moet je helaas medelen dat een DDOS attack niet te stoppen is, want van allerlij kanten komen requests binnen en je kan dus niet blokken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Een DDos attack kun je niet stoppen. Alleen evt. door een gigalading aan hardware neer te zetten, en een uplink waar je U tegen zegt.

DDos attacks zorgen niet alleen voor een hoge load op de hardware, maar de hoeveelheid data die binnenkomt laat ook je uplink dichtslibben.

Een firewall vangt DDos attacks simpelweg op door te sorteren, maar als de hoeveelheid niet meer te verwerken is door de firewall heb je het resultaat van een DDos attack tenzij je uplink dan nog niet was dichtgeslibt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

idd zelfs al block je alles dan slipt je verbinding dicht, beste wat je dan kan doen is je provider bellen.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 20:33

Arie

One Man Army

Een DDoS is niet te stoppen vrees ik. Het is in het begin af te remmen, maar dat is alles.

Not trying to pretend the enemy that I am.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

DDoS werkt alleen als je ook een service op je bak hebt draaien... (Distributed Denial of Service). Geen services = geen DDoS mogelijkheid. :)

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjoena
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06-2024
Een DDos is op zich niet te stoppen, behalve door je service af te sluiten. Dmv een router en firewall kun je er wel voor zorgen dat de problemen zich beperken tot de uiterste buitenelementen van je netwerk.

Kun je tenminste nog over je netwerk spelletjes doen terwijl je wacht tot buiten de storm over is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47550

Ik heb eens een DOS attack op me eigen machine uitgevoerd vanaf mijn webserver (die verbonden is met meerdere peeringpoints in Duitsland).

Me firewall helemaal dicht gegooit...geen enkele inbound connectie werdt meer doorgelaten...en wat denk je na 3 seconden kwam er niks meer binnen en na 20 seconden viel me verbinding echt weg en dit terwijl ik maar 50Mbit/sec aan data verstuurde richting me bakkie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Duzz wacht ff. Als er 1000 man mij gaat DDossen kan ik het niet tegenhouden ook al heb ik een firewall ? Ik heb nu Norton Firewall 2002 en als ik iemand vraag om mijn te pingen krijgt ie een melding dat ie mijn ip niet kan pingen. Dan betekent het ook dat niemand me kan ddossen toch ?

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op maandag 13 mei 2002 17:21 schreef Chello200 het volgende:
Duzz wacht ff. Als er 1000 man mij gaat DDossen kan ik het niet tegenhouden ook al heb ik een firewall ? Ik heb nu Norton Firewall 2002 en als ik iemand vraag om mijn te pingen krijgt ie een melding dat ie mijn ip niet kan pingen. Dan betekent het ook dat niemand me kan ddossen toch ?
Het is toch netwerkverkeer.
Als 1000 man dit doen dan zit dat netwerk gewoon vol en komen de gewone pakketjes er niet meer door.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:24

tweakerbee

dus..?

Je kunt het al helemaal niet met NF2002 firewall blocken :D

Misschien dat je de load kunt verminderen door te zorgen dat iptables alleen opgebouwde connecties accepteert, maar dan nog zit je met het dichtslib probleem, wat skunkah al zei. Daar is _NIETS_ tegen te doen.

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Op maandag 13 mei 2002 17:39 schreef tweakerbee het volgende:
Je kunt het al helemaal niet met NF2002 firewall blocken :D

Misschien dat je de load kunt verminderen door te zorgen dat iptables alleen opgebouwde connecties accepteert, maar dan nog zit je met het dichtslib probleem, wat skunkah al zei. Daar is _NIETS_ tegen te doen.
Ah crap ! Ik heb een idee !! :) Steeds van IP's afwisselen of gewoon de kabel eruit trekken. Geen DDossen meer ! :7
Maar dan heb je ook geen internet meer ! :{ :P

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie

Arie

One Man Army

Op maandag 13 mei 2002 16:09 schreef Aetje het volgende:
DDoS werkt alleen als je ook een service op je bak hebt draaien... (Distributed Denial of Service). Geen services = geen DDoS mogelijkheid. :)
Niet geheel waar. Een DDoS zal je verbinding laten vol lopen waardoor je verbinding uit valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Naja, dan moet je toch over een BEHOORLIJKE capaciteit beschikken, om met DDoS me vol te laten lopen. Zeker als ik de IP's van de aanvallers block...

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie

Arie

One Man Army

Op dinsdag 14 mei 2002 12:01 schreef Aetje het volgende:
Naja, dan moet je toch over een BEHOORLIJKE capaciteit beschikken, om met DDoS me vol te laten lopen. Zeker als ik de IP's van de aanvallers block...
Ga jij fijn 1000 of meer verschillende IP adressen blocken. Ik weet zeker dat voordat je klaar bent, je lijn er uit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:03

Crazy D

I think we should take a look.

Op dinsdag 14 mei 2002 12:01 schreef Aetje het volgende:
Maakt niet uit of je ze blokt, als zij packetjes naar jou blijven sturen, slipt vanzelf je verbinding dicht.

Exact expert nodig?

Pagina: 1