Toon posts:

[mynote] drivers -> mitac???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in de kast een MyNote 820 gevonden :? en ik ben deze nu aan het installeren (Windows 2000 Advanced Server... mobiel inzetbare server en router via GSM/GPRS, eventueel als Secondary Domain Controller in de auto verbonden met de PDC thuis >:))

Ik heb ooit begrepen dat MyNotes gewoon Mitac laptops zijn. Hoe kan ik echter terugvinden welke MyNote gelijk is aan welke Mitac? Dit in verband met BIOS updates (ACPI wil niet helemaal werken op m'n vondeling) en drivers voor de videokaart etc.

Verwijderd

staat type nummer niet in bios??
En anders ff shop bellen waar je hem gekocht hebt!

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03-2025

GUBO

Jij hier ?

Op maandag 13 mei 2002 14:59 schreef feeble het volgende:
Ik heb in de kast een MyNote 820 gevonden :? en ik ben deze nu aan het installeren (Windows 2000 Advanced Server... mobiel inzetbare server en router via GSM/GPRS, eventueel als Secondary Domain Controller in de auto verbonden met de PDC thuis >:))

Ik heb ooit begrepen dat MyNotes gewoon Mitac laptops zijn. Hoe kan ik echter terugvinden welke MyNote gelijk is aan welke Mitac? Dit in verband met BIOS updates (ACPI wil niet helemaal werken op m'n vondeling) en drivers voor de videokaart etc.
Dat wil ik ook wel. >:)
Zomaar een MyNote in de kast vinden :P

Verwijderd

mag ik bij ook nog ff komen zoeken dan?? hahahaha

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:46
inderdaad mitac tot en met de p3 600

daarna worden ze door asus gemaakt.

mitac.com dus gewoon

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de MyCom helpdesk gevonden, en die gaven de gouden tip "aan de onderkant staat een modelnummer, deze is gelijk aan het Mitac model"

>:)

Nu ga ik deze laptop ombouwen tot portable storage bak :9~
Pagina: 1