hi all ik ben een grote cs gamer en ik wil net gaan spelen geeft hij aan dat mijn cd key ingebruik is gvd
ik heb de orginele game of the year edition en met die key heb ik een dik jaar meegespeeld en nu is die gekraakt en nu de vraag . hoe kan ik zien wie mijn key gebruikt of is dat onmogelijk??? en wat kan ik eraan doen ???
Ik ben bang dat je er weinig aan kan doen
Misschien heeft iemand met een key generator jouw code overgenomen wat dus een zeer groot probleem voor jouw is
Misschien moet je hetzelfde doen?
En ook een key generator gebruiken?
Misschien heeft iemand met een key generator jouw code overgenomen wat dus een zeer groot probleem voor jouw is
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Ik dacht dat als je een aankoopsbewijs + de originele CD ofzo naar ze kunt mailen, dat je dan een nieuwe key krijgt of iets dergelijks (waarbij ze uiteraard je oude key van WON bannen).
Beetje lullig, is het net gebeurd bij jezelf, en dus moet je het dan maar bij iemand anders doen?Op maandag 13 mei 2002 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
Verwijderd
Kan zijn dat iemand tijdens een lan jou code van je pc hebben geript en das idd heel vervelendOp maandag 13 mei 2002 14:51 schreef blackscorp het volgende:
hi all ik ben een grote cs gamer en ik wil net gaan spelen geeft hij aan dat mijn cd key ingebruik is gvdik heb de orginele game of the year edition en met die key heb ik een dik jaar meegespeeld en nu is die gekraakt en nu de vraag . hoe kan ik zien wie mijn key gebruikt of is dat onmogelijk??? en wat kan ik eraan doen ???
Zit denk niets anders op dan nieuwe kopen of natuurlijk bji een lan een cd-key gaan shoppen
Verwijderd
Gewoon valve mailen met je WONID en je cd key. Dan moet je van hullie een nieuwe cd key krijgen.
Verwijderd
Dit is al eens vaker gebeurd. Zie de search voor de oplossingen die mee daar heeft aangedragen 
Zie de oplossing hierboven welke zowiezo correct zijn.
Zie de oplossing hierboven welke zowiezo correct zijn.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()