Hallo daar ik ben begonnen met het bouwen van een Q3 DM level en ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die ook zoiets doen..
Ben vanmiddag aan een projectje begonnen, wil tot nu toe aardig lukken... nu hopen dat het goed blijft gaan.
Bij de weg... Ik wou toevallig net iets posten ivm een probleem, maar dat heb ik al opgelost:)
EDIT: Enige nadeel aan de Q3 editor/engine is dat je geen single player levels kan bouwen.
Bij de weg... Ik wou toevallig net iets posten ivm een probleem, maar dat heb ik al opgelost:)
EDIT: Enige nadeel aan de Q3 editor/engine is dat je geen single player levels kan bouwen.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Hehe nu ik eindelijk weet welk knoppie wat doet heb ik al een groot gedeelte klaar.
Tot nu toe :
5 Jumppads
3 Liften
1 trap
1 helling
3 arena's
29 Lichten
3 deuren
Soon more... 6-Kid
Tot nu toe :
5 Jumppads
3 Liften
1 trap
1 helling
3 arena's
29 Lichten
3 deuren
Soon more... 6-Kid
'Bij gebrek aan inspiratie moet je es hier kijken: http://www.planetquake.com/lvl/ Staan een hééleboel maps!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Verwijderd
Ik heb ONDADM1 gemaakt.
Hij staat op LVL:Q3A edition
Klik hier om hem te checken.
Of hier voor een screenshot.
En hier om hem te downloaden.
Was ook m'n eerste map, dus ik heb een hoop
moeten uitzoeken.
Zoek een goede Tutorial site en ga gewoon een
beetje prutsen. Iedereen begint met een 'box'
map, op het begin lijkt het moeilijk maar
daarna gaat het eigenlijk vanzelf.
Hij staat op LVL:Q3A edition
Klik hier om hem te checken.
Of hier voor een screenshot.
En hier om hem te downloaden.
Was ook m'n eerste map, dus ik heb een hoop
moeten uitzoeken.
Zoek een goede Tutorial site en ga gewoon een
beetje prutsen. Iedereen begint met een 'box'
map, op het begin lijkt het moeilijk maar
daarna gaat het eigenlijk vanzelf.
Ben ém nu aan het downen, commentaar volgt...
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 10:49 schreef onda het volgende:
Ik heb ONDADM1 gemaakt.[/quote]Screenshot ziet er goed uit. Ziet er uit als een goede afwisseling voor de Q3DM17 die ik gebruik om te oefenen.
Ik heb ONDADM1 gemaakt.[/quote]Screenshot ziet er goed uit. Ziet er uit als een goede afwisseling voor de Q3DM17 die ik gebruik om te oefenen.
Verwijderd
Inderdaad, maar kijk uit he! Alleen railguns.
Er zaten in het begin wel RL e.d. in maar
het level komt veel meer tot z'n recht als
rail-arena.
Er zaten in het begin wel RL e.d. in maar
het level komt veel meer tot z'n recht als
rail-arena.
Verwijderd
Ziet er vanuit de screenshot idd goed uit...alleen beetje jammer dat het railonly is, als iemand de rail heeft is de pot meestal al besloten. Net zoals op dm17.
Verwijderd
Hallo ik map al een tijdje ben bezig met een groot project.. Release van de map(s) duurt nog ff maar wil je weten wat het is. De meeste mensen vinden het wel vetjes dus
CHECK!! =)
www.savageuk.com/tribalctf
ik ben ook designer van dit projeccie
CHECK!! =)
www.savageuk.com/tribalctf
ik ben ook designer van dit projeccie
Heb dat onda level ff gespeeld en hij is errug dik, vooral die rocket rain. De gameplay is btw wel heeeeel snel...
Verwijderd
tnhx
Er zijn btw plenty railguns dus iedereen heeft
minstens 90% kans om binnen 10sec. een railgun
te pakken. Geen q3dm17 praktijken dus.
-Greets!
Er zijn btw plenty railguns dus iedereen heeft
minstens 90% kans om binnen 10sec. een railgun
te pakken. Geen q3dm17 praktijken dus.
-Greets!
Pagina: 1