Toon posts:

Victory over Target!! AMD Athlon is gefixed!

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan zich de topic over de geplofte Athlon nog herinneren?

[topic=471588/3/25]

Vandaag een gloednieuwe Athlon 1,2 GHZ gekregen van AMD, terwijl die flikkers van Target het hadden afgewezen omdat de core "geploft" zou zijn.

Ik heb dus ook gebelt met Target, kreeg te horen dat er speciaal opgeleide mensen zitten die dat elke dag doen en dus er alles vanaf weten. Ik dus zeggen dat die processor gewoon DOA was, maar nee dat kon gewoon niet. Terwijl er letterlijk in die brief van AMD staat:
"During the test we found a failure that is covered by our warranty" dus gelt dat ook voor Target.

Mijn advies: koop bij die oplichters van Target geen processors want als hij kapot is word je gewoon zwaar genaait.

Verwijderd

Mooi zo.

Maar toch vind ik dat ze je een 1400 hadden kunnen geven. (AMD dus.) De 1400 Mhz TB wordt al niet erg veel meer verkocht, en is al onder de prijs van de toenmalige 1200 gezakt...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 13 mei 2002 14:37 schreef FirePower het volgende:
Mooi zo.

Maar toch vind ik dat ze je een 1400 hadden kunnen geven. (AMD dus.) De 1400 Mhz TB wordt al niet erg veel meer verkocht, en is al onder de prijs van de toenmalige 1200 gezakt...
Ha, maar de orginele processor die ik had opgestuurd was een 1 GHZ

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Op maandag 13 mei 2002 14:32 schreef FritsV het volgende:
Wie kan zich de topic over de geplofte Athlon nog herinneren?

[topic=471588/3/25]

Vandaag een gloednieuwe Athlon 1,2 GHZ gekregen van AMD, terwijl die flikkers van Target het hadden afgewezen omdat de core "geploft" zou zijn.

Ik heb dus ook gebelt met Target, kreeg te horen dat er speciaal opgeleide mensen zitten die dat elke dag doen en dus er alles vanaf weten. Ik dus zeggen dat die processor gewoon DOA was, maar nee dat kon gewoon niet. Terwijl er letterlijk in die brief van AMD staat:
"During the test we found a failure that is covered by our warranty" dus gelt dat ook voor Target.

Mijn advies: koop bij die oplichters van Target geen processors want als hij kapot is word je gewoon zwaar genaait.
Even een copy naar target sturen gewoon om te jennen >:)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
target = kut groothandel, klopt helemaal.

hun produkten zijn nog wel aardig, zoals dfi bordjes, maar het is qua service echt een ramp.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Kunnen er geen juridische stappen worden ondernomen tegen target, want dit is gewoon niet normaal.
Zoals in die andere topic ook al zag dat mensen veel problemen hadden met target. :r

Verwijderd

Weer een zaak dus waar ik nix koop.
En trouwens leuk dat je 200 mhz extra hebt gekregen, leuk van AMD ;)

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-07 17:52

No13

/me was here

wij zijn ooit bij target op bezoek geweest :D (rondleiding ed)

zeiden ze echt "speciaal opgeleide mensen" ??

nouja die indruk had ik niet ;)

leuk bedrijf, maar zelfs geven ze toe een hekel te hebben aan het geven van support....nuf said i guess

• Xof
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Op maandag 13 mei 2002 18:19 schreef Alfa_V6_Man het volgende:
Weer een zaak dus waar ik nix koop.
En trouwens leuk dat je 200 mhz extra hebt gekregen, leuk van AMD ;)
AMD is een goed bedrijf hoor, ze geven best gauw een nieuwe processor en als er problemen zijn ontstaan voor het geven van een nieuwe processor dan geven ze vaak nog wel iets extra's. :)

Verwijderd

Alweer een goede reden waarom ik nu een amd heb aangeschaft :)

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 15:43
wat is ...... target ...... hehe..... :)

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Op maandag 13 mei 2002 18:35 schreef Tha_TE het volgende:
wat is ...... target ...... hehe..... :)
Groothandel is pc stuff, hebben ook een eigen merk (Target)
En qua service is het idd een hoerentent.
Ooit op mijn werk een 1 Ghz T-Bird besteld, kreeg ik een vooraf afgefikte cpu :(

DVD speler met een deuk erin, gebeld : Nee meneer die kunt u zo terugsturen zonder klachtomschrijving of faktuur, ik heb het genoteerd.
2 weken later krijg je hem terug, met dezelfde deuk, en als verklaring : er zat geen faktuur of klachtomschrijving bij :(

Verwijderd

lekker voor ze!!

ik zou idd ff goed inwrijven dat je gelijk had en een spindeltje eisen ofzow

je had gelijk! ga langs en haal je gelijk!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Target mag toch op z'n minst zijn excuses aanbieden.
Ik heb zoiezo al niet zo'n hoge pet van Target (ik kon op hun site komen waar alleen dealers mogen komen, veel slechte verhalen gehoord over service/producten)

Ze hebben trouwens wel een vette MP3CD-Autoradio, de Kingstech 9118. Is daar 100 euro ofzo (was 125,- ofzo een half jaartje geleden), ik heb 'm voor moederdag besteld voor 159 euro :)
Ze verkochten er trouwens ook nog 386 processors voor f5.- / stuk :D

Specs

Verwijderd

hun produkten zijn nog wel aardig, zoals dfi bordjes, maar het is qua service echt een ramp.
DFI bordjes zijn als ze 1 jaar oud zijn een ramp, dan gaan ze kuren enzo.. net als die cheapo PC-Chips dingen.

Target is trouwens best een boutgroothandel idd..

Verwijderd

Mijn kapotte 1800+ cpu is unlocked door eynstein, zou ik die soms naar AMD kunnen sturen ipv garantie??

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
ik denk dat je bij de meeste computer zaken dat soort gedonder zal krijgen.
als de core nog heel is zullen ze zeggen dat ie oververhit is geweest, en als hij ontploft is zullen ze iets brabbelen met verkeerde cooler montage...

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 09:30 schreef Soldier2000 het volgende:
Mijn kapotte 1800+ cpu is unlocked door eynstein, zou ik die soms naar AMD kunnen sturen ipv garantie??
If I have a non-boxed product, who do I contact to determine if my problem is covered by the warranty?

Contact the company from which you originally bought your computer system or contact the system manufacturer. If your system was built by an OEM, please address your issue directly to that OEM for resolution. You can also consult the warranty documentation that accompanied your computer system for specific warranty terms and conditions. DO NOT contact AMD.
Ik denk niet dat amd een unlockte cpu gaat vervangen. Volgens de site vervangen ze trouwens alleen producten die rechtstreeks bij hun gekocht zijn.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Shunt

Boe

nu moet je nog even je proc naar target op sturen (als je hem nog hebt natuurlijk) en dan de brief er bij sluiten (staat daar ook op dat je een nieuwe hebt gekregen?) en dan er bij zeggen dat je een proc trug wil die dus op de zelfde prijs zit als toen jij de 1 ghz kocht :+

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op dinsdag 14 mei 2002 09:45 schreef Shunt het volgende:
nu moet je nog even je proc naar target op sturen (als je hem nog hebt natuurlijk) en dan de brief er bij sluiten (staat daar ook op dat je een nieuwe hebt gekregen?) en dan er bij zeggen dat je een proc trug wil die dus op de zelfde prijs zit als toen jij de 1 ghz kocht :+
Zouk niet doen, krijg je nog een geplofte proc terug :P

En wat betreft DFI bordjes die het na 1 jaar begeven net zoals PC CHIPS borden: wat voor fabels zijn dat? Ik heb nog maar 1 gaar DFI bord gezien, dat was een DFI P5BV3+ rev A of B waar iemand tegen beter weten in een K6/2-550 in had gezet. Voltagecircuit was geploft. PC CHIPS ook nog nooit een probleem mee gehad.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik heb zoon full tower kastje van target, die werkt prima, alleen de voeding is af en toe beetje jammer. soms als ik boot wil die niet meteen aan. moet paar keer proberen.

Maar kast is kwa indeling enzo wel relaxt. Misschien beetje last van resonantie enzo (AOpen cd speler :() maar dat heb ik nou opgelost met een paar stukkies van dat dummie spul :o
(ja dat om posters vast te plakken!)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 14 mei 2002 10:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb zoon full tower kastje van target, die werkt prima, alleen de voeding is af en toe beetje jammer. soms als ik boot wil die niet meteen aan. moet paar keer proberen.

Maar kast is kwa indeling enzo wel relaxt. Misschien beetje last van resonantie enzo (AOpen cd speler :() maar dat heb ik nou opgelost met een paar stukkies van dat dummie spul :o
(ja dat om posters vast te plakken!)
Tja, met een tower kun je niet al te ver mis gaan, tenzij je met een hamer erop inhakt (Terw_Dan :? :+ ) kun je hooguit je vingers snijden aan scherpe randjes.

Dat gezegd, ik heb dezelfde tower en de voeding is wel doodleuk uitgefikt :(
(gelukkig dat ik nog een AOpen had liggen...)

Oslik blyat! Oslik!

• Sailorman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 21:49
offtopic:
Dat geflame over DFI en PC-CHIPS moederborden is imho echt onzin. Mijn meest stabiele computers thuis zijn mijn pentium 2 op een DFI moederbord dat al ruim 3 jaar dienst doet en het nooit af laat weten, en een pentium 133 op een pc-chips vxpro+ moederbord van ruim 5 jaar oud dat al maandenlang onafgebroken draait als netwerkserver.

Ik heb redelijk wat Target producten thuis in gebruik en er is er eerlijk gezegd nog nooit wat van kapot gegaan, mijn 17" monitor van 3 jaar oud (hoorde origineel bij die pII) is zelfs van Target. Over de service weet ik dus niks want daar heb ik nog nooit gebruik van hoeven maken.

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

't is verdomme jammer dat er een geheimhoudingsclausule in m'n contract stond ander wilde ik me alle plezier mijn ervaringen met jullie delen. >:)

een ex-td-medewerker... "at your service" NOT!

Aunt bunny is coming to get me!

Verwijderd

Bah :) maar tis wel kewl dat je een 1.2 heb gekregen :)

Target -> doelwit -> aanslag ? :+

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
[quote]Op dinsdag 14 mei 2002 13:28 schreef Sailorman het volgende:
offtopic:
Dat geflame over DFI en PC-CHIPS moederborden is imho echt onzin. Mijn meest stabiele computers thuis zijn mijn pentium 2 op een DFI moederbord dat al ruim 3 jaar dienst doet en het nooit af laat weten, en een pentium 133 op een pc-chips vxpro+ moederbord van ruim 5 jaar oud dat al maandenlang onafgebroken draait als netwerkserver.

Vind het alleen jammer dat DFI borden zomaar opfikken als je tegen beter weten in er toch een te zware CPU op zet, en vind het ook jammer dat dat VXPro+ bord wat jij noemt zomaar z'n toetsenbordaansluiting liet vallen.
Natuurlijk user abuse, beide met de soldeerbout gefixt (ik krijg hier altijd Target afval, "hier, mag je houden" zeggen de mensen dan, heb het tot nu toe altijd weten te fixen :D

Verwijderd

Hoe werkte dat precies??? Zo'n cpu naar amd sturen??

• Alphafox
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:33

Alphafox

wat zeggie!

als het goed is stuur je niet zelf een processor naar de leverancier,maar doet de winkel dit voor je, die hebben namelijk het adres! Maar wat een naaiers bij target zeg!

wisdom is rarely common

• Ronald__
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 19:58

Ronald__

Shit happens

Op dinsdag 14 mei 2002 09:30 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat daar in jouw eigen topic een tijdje geleden al antwoord op was gegeven :( |:(

Verwijderd

zullen we er ff allemaal een negatieve ervaring op t.net aan target geven :D ?

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 20:54 schreef Ronald__ het volgende:

[..]

Ik meen mij te herinneren dat daar in jouw eigen topic een tijdje geleden al antwoord op was gegeven :( |:(
Zucht 40 post's heb je niets anders te vertellen!!! Ga ergens anders blaten!!!

Wie zegt dat dit dezelfde cpu is!!!! Jij moet je gewoon niet moeien met andere mensen zijn zaken.

• Sideburnn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 13:36

Sideburnn

I just "poked" salad

Fritsv mag ik weten waar je dat ding precies naar hebt opgestuurd.......ik heb hier ook een optisch gaaf maar niet werkend procje liggen :)

Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI

Verwijderd

Niet alles is waar over Target: Ik ben klant bij Target... Wanneer je iets naar hun retourneerd, moet je even rekening houden met hun voorwaarden, dan heb ze betere service dan welke groothandel dan ook !!!! Ik heb er nooit geen problemen mee gehad... DFI-borden is trouwens ook helemaal NIETS mis mee, ze hebben een super-goede performance, en vallen bijna net zoveel in de prijzen als bv Abit. :Y)

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:42
Ik koop altijd bij alternate ze hebbe lekker veel en als er iets kapot is hebbie in een week ander spul! 8-)

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:32
Op vrijdag 21 juni 2002 12:16 schreef MarZel het volgende:
Niet alles is waar over Target: Ik ben klant bij Target... Wanneer je iets naar hun retourneerd, moet je even rekening houden met hun voorwaarden, dan heb ze betere service dan welke groothandel dan ook !!!! Ik heb er nooit geen problemen mee gehad... DFI-borden is trouwens ook helemaal NIETS mis mee, ze hebben een super-goede performance, en vallen bijna net zoveel in de prijzen als bv Abit. :Y)
Spotted : TARGET medewerker

• Memendo
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Op vrijdag 21 juni 2002 12:16 schreef MarZel het volgende:
Wat dacht je laat ik dit topic maar ff omhoog schoppen en gelijk maar ff wat spammen?
Lees ik een heel topic door dat al lang geweest is.
Pagina: 1