oki, ik zit hier nu op zon zaakje en heb hier 4 computers. 2 geinstaleerd met winNT 4.0 en 2 met win98. Nu zit ik met het volgende probleem. Vanaf de NT computers kan ik het hele netwerk doorzoeken. Maar vanaf de win98 computers slechts de andere win98 computer. Hij vraagt namelijk op een sharewachtwoord dat ik niet weet en nergens op die NT computers kan instellen. Dus als iemand weet waar ik die share wachtwoorden kan veranderen . (nee natuurlijk niet in ghet share tabblad daar heb ik al gerotzooit)Als ik verbinding wil maken zegt ie: netwerkbron: \\server\ipc$ en dan moet ik het wachtwoord intikken. Heb alle wachtwoorden die bij die computer zaten al geprobeerd nix werkt
alvast bedankt. Snap ik ook niet he
Ik heb dit ook gehad, dat hij naar een wachtwoord vraagt wat er niet eens is. 
je moet de zelfde naam als je computernaam ingeven,(dat werkte bij mij)
suc6
je moet de zelfde naam als je computernaam ingeven,(dat werkte bij mij)
suc6
Simpelste dat je kan doen is op je windows 98 bakken inloggen met de zelfde accountgegevens als je nt4 bak (dus waarschijnlijk Administrator en juiste passwoord erbij)
Dit had je volgens mij makkelijk kunden vinden met de Search hoor !
(is ook zo bij Windows 2000)
Gevonden met search : [topic=147380/1/50]
(jaja, gaat om Win2k, maar is zelfde principe)
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Nou ik heb even dat computernaam als wachtwoord geprobeerd maar hij doet dat dus ook niet. Ik snap het echt niet. HEt zijn overgenmomen computers van een vorig bedrijf. Heeft winNT een soort 2e beveiligin ingebouwd ofzo? ik weet het niet
alvast bedenk t in ieder geval
Ik log niet in op mijn windows 98 computers. Die opstart wachtwoorden zijn weggehaald. En ten tweede zijn die NT computers echt een zooitje qua admin enzo. Ik heb geen idee. Word enzo werken en brand proggie en printers dus dat zit verder wel goed. Ik ben geen win NT figuurOp maandag 13 mei 2002 14:30 schreef G8KeePeR het volgende:
Simpelste dat je kan doen is op je windows 98 bakken inloggen met de zelfde accountgegevens als je nt4 bak (dus waarschijnlijk Administrator en juiste passwoord erbij)
Je moet zorgen dat de lokale userID van de Win98 bak hetzelfde is als een bestaande admin account op de NT4 bak.
Met Win98 kun je namelijk geen net use doen onder een ander account.
En als je eventjes zoek met de search, had je dat zo alk gevonden
Met Win98 kun je namelijk geen net use doen onder een ander account.
En als je eventjes zoek met de search, had je dat zo alk gevonden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()