Die Icon van de Pharhelia vin ik echt mega, maggik die ook?
(Ik zag em bij Daniel)
(Ik zag em bij Daniel)
Bericht hierboven
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
pikkediefOp maandag 13 mei 2002 14:18 schreef LuNaTiC het volgende:
hijs mooi heh
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dat is tijdelijk en heeft een reden, namelijk om respect te tonen voor Pim Fortuyn. Dit icon niet, neem ik aan.Op maandag 13 mei 2002 14:23 schreef Jesse het volgende:
Hij is errrug mooi.
En wat de herkenbaarheid betreft, dan moet je eerst bij die Pim kinderen zijn.
🌞🍃
Daniel zegt net dat hij niet wilt dat er direct gelinkt wordt naar zijn webspaceOp maandag 13 mei 2002 14:18 schreef LuNaTiC het volgende:
hijs mooi heh
They made me do it.
Maar is * Jesse van de crewOp maandag 13 mei 2002 14:25 schreef Tom S. het volgende:
[..]
Daniel zegt net dat hij niet wilt dat er direct gelinkt wordt naar zijn webspace![]()
ik ben niet van de crew nee, waarom?Op maandag 13 mei 2002 14:29 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Maar is * Jesse van de crew![]()
Verwijderd
nee hoor, hij wil graag zo'n knipperend 'ik ben een dieptrieste icondief'-gifjeOp maandag 13 mei 2002 14:29 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Maar is * Jesse van de crew![]()
JIJ NIET VAN DE CREW?????!11111Op maandag 13 mei 2002 14:30 schreef Jesse het volgende:
[..]
ik ben niet van de crew nee, waarom?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ow als het moet kan ik anders wel van de crew worden?Op maandag 13 mei 2002 14:31 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
JIJ NIET VAN DE CREW?????!11111
Goed ideeOp maandag 13 mei 2002 14:32 schreef Jesse het volgende:
[..]
Ow als het moet kan ik anders wel van de crew worden?
They made me do it.
Mind the smilie, mien jongOp maandag 13 mei 2002 14:30 schreef Jesse het volgende:
[..]
ik ben niet van de crew nee, waarom?
Yo i c, maar je zegt et toch niet zomaar?Op maandag 13 mei 2002 14:34 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Mind the smilie, mien jong
roflOp maandag 13 mei 2002 14:32 schreef Jesse het volgende:
[..]
Ow als het moet kan ik anders wel van de crew worden?
Kijk morgen(avond) maar op de fp, dan zal alles je duidelijk worden. (Of op www.matrox.com, of nu al op de fp)Op maandag 13 mei 2002 14:39 schreef Nielsz het volgende:
Wtf is Pharhelia
ah, da's wel leukOp maandag 13 mei 2002 14:44 schreef HPE het volgende:
Grotbewoner?
[topic=432145/1/30]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq