Schoonmaak papier...

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17311

Topicstarter
Weet iemand of er schoonmaak papier in de handel is, om de rollers van de printer schoon te maken.

Ik heb er ooit van gehoord, maar ik heb geen idee waar ik het kan krijgen en of het uberhoupt (nog) bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij mijn HP printer zat een CD tje waarmee je een wizard starte, je moest dan 2 schoonmaak reepjes op een uitgeprint blad plakken en dan werd de printer schoon gemaakt

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17311

Topicstarter
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25903

Ik maak zelf altijd gebruik van een vochtige doek.
Rollen ff laten draaien en doekje erbij houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:24
HP 500 series is een opschuursetje voor te krijgen, die rollen waren nml heel erg glad omdat HP zonodig een goedkopere stof moest gebruiken voor de rollen van die printers. Hebben ze geweten daar >:)

HP 600 wordt na verloop van tijd heel erg smerig en gaat ook slippen, ff doekje met oplosmiddel erop, is ie zo weer schoon :)

Wat je ook nog kunt doen: fijn schuurpapier halen en dat een keer door de rollen laten oppakken, zijn ze ook weer redelijk ruw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb hier mijn HP cleaning kit. Een keer gratis besteld vanafde hp site. werkt met alles vanaf HP deskjet 600. Het is een CD rom met enkele vellen met daarop een soort klitteband stroken di eje door je printer haalt. d CD rom geeft instructies om de koppen eens lekker over dat klitteband te wrijven.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkmane
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 18:26

dijkmane

biertje ?

er bestaat zgn lintfree paper.
hier komen geen stofdeeltjes vanaf bij het schoonmaken.
handig voor als je een laser ofzo uitelkaar haalt.

is wel duur.

voor rollers is het niet nodig, gewoon oude lap met alcohol erover halen.

specs : wil je niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:12

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Voor inkjets kun je het gewoon bij HP gratis bestellen. Een kitje met een raar papier met een schoonmaakstrip, en een cdtje.
Pagina: 1