Goedkoop systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Ik zoek een heel goedkoop systeem.. alleen voor internet en Mp3 af te spelen.. Zonder monitor en accesoires.. Vroeger had je van die winkels die oudere systemen (Bijv. een P3 500MHz) voor weinig wegdeden.. Nu heb ik gezocht op internet maar iets echt goedkoops kan ik niet vinden.. Weten jullie wat??

Alvast bedankt...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Denk dat je beter bij Tweakers Vraag en Aanbod kan kijken naar een 2e hands pc'tje, of een barebone die hier regelmatig voorbij zoeven.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• ilovetechno
Ja het moet eigenlijk geen 2de hands systeem zijn..

En wat bedoel je pcies met barebone??? Das toch een verbinding tussen 2 grote netwerken??

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit bedoel ik met barebone: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/332295, een goedkoop systeem waar al 't een en ander in zit aan hardware. Mocht je zoiets willen, dan moet je ff zoeken naar een dergelijke inkoopactie, want deze is al afgelopen lijkt me ;)

Wat betreft een ander systeem rond de 500 mhz, het lijkt me heel sterk als je daarvoor nog onderdelen nieuw kan kopen. Deze dingen worden niet meer gemaakt, en zijn alleen in magazijnresten (heeel misschien) te vinden. Je kan dan beter kijken op de tweedehandsmarkt.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Nee dat is een backbone.
Een barebone is een kast met alleen het moederbord de cpu en het geheugen.

• kutkip
  • Laatst online: 25-03 23:04
Op maandag 13 mei 2002 13:28 schreef ilovetechno het volgende:

En wat bedoel je pcies met barebone??? Das toch een verbinding tussen 2 grote netwerken??
Da's zeg maar een simpel pc-tje met vaak een mobo met veel onboard dingen (video/geluid) en die vaak nog niet helemaal af is. (bv er zit nog geen cpu/hdd in, die moet je dan zelf kopen en uitkiezen)

• Hydrax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-07 16:31

Hydrax

*huh?*

Op maandag 13 mei 2002 13:28 schreef ilovetechno het volgende:

je denkt aan backbone.

barebone is een moederbord met alles onboard (video, audio, lan).
Er is op tweakers hiervoor een tijdje terug een inkoopactie gestart, naar die link moet je zelf ff zoeken (was een Via moederbord geloof ik)

edit:
ik zie nu dat tijdens het schrijven al anderen hetzelfde antwoord hebben gegeven, toch maar sneller leren typen :P

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

• ilovetechno
Oke foutje.. maar iig bedankt voor de reacties.. ik ga ffe op zoek:-)

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 05:28

RMYuma

The disguise is complete!

<te laat modus>

Helaas, reply was al door een ander gegeven.

</te laat modus>

| Specs Aurora24 | My music |

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59

LopeZ

Too much is never enough

Niet hier
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.