Is er iemand anders met een game voice?

Pagina: 1
Acties:

• Damien_psi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03-2022
Ik heb net een sidewinder game voice gekocht.
Nu schijn je te kunnen chatten met dat ding maar ik zou niet weten met wie en hoe. Binnenkort heb ik ADSL en kan ik dat pas echt lang gaan uittesten maar voorlopig werkt alleen nog maar de spraakherkenning.

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

Verwijderd

Waar ik benieuw naar ben is of je de Game Voice ook goed kunt gebruiken in games. Kun je bv. in UT of Q3 de game voice gebruiken om wapens te wisselen? Ik heb wel gelezen dat dat zou kunnen maar hoe werkt dat in de praktijk?

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Volgens mij is het best wel een hebbedinggetje! Het lijkt me namelijk wel geweldig om gewoon te kunnen overleggen in strategy/teamgames (als dat mogelijk is dan).

www.nintendocasemods.com

• Damien_psi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03-2022
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 16:05 schreef marcoswinkels het volgende:
Waar ik benieuw naar ben is of je de Game Voice ook goed kunt gebruiken in games. Kun je bv. in UT of Q3 de game voice gebruiken om wapens te wisselen? Ik heb wel gelezen dat dat zou kunnen maar hoe werkt dat in de praktijk?[/quote]Ja dat kan en werkt ook best aardig(128 mb intern is wel prettig).
Je loopt rond en zegt "rocket launcher" dan zorgt de software die op de achtergrond draait ervoor dat het desbetreffende cijfertje word ingedrukt.
ook toetsen combinaties zijn mogelijk.
bv: benoemen van group 1 :ctrl+1

De taal is engels maar dat moet geen probleem zijn.
Ik ben er tevreden over. Ik weet alleen nog niet hoe dat online chatten tijdens het gamen werkt.

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
Je had ook gamecommander....dat heb ik geprobeerd, maar zat teveel vertraging in, zo erg dat het ergerlijk werd. Gewoon weer met de keys dus. Dit lijkt mij overigens wel wat, maar 130 gulden om het even te proberen is wel veel geld.

Flickr | Lego collectie