[ALL] Waar gaat het heen met de review sites?!

Pagina: 1
Acties:

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02-2025
Sindskort is Gamespot ook al betaald over gegaan. Je moet nu lid zijn om allle reviews en filmpjes te bekijken. Ik wordt hier zo langzamerhand helemaal gek van. Gamespot was 1 van mn favoriete sites, je kon daar simpel een 10 min lange video review bekijken met beeldmateriaal en allerlei andere stuff. Enorm handig om een keuze te maken tussen 2 spellen. Hiervoor was IGN al betaald overgegaan wat ook al duidelijk maakt dat het niet goed gaat met de gamesites. Vreselijk al die reclame boodschappen bij IGN.

Mijn vraag aan jullie, wat vinden jullie hiervan en mostly weten jullie een betere gamesite met vooral veel videomateriaal (daar gaat het mij om)

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-01 09:07

jOzh

Sweet dude!

Dit zuigt inderdaad zwaar. Gamespot was ook een van mijn favoriete sites...
Gamesdomain kende je waarschijnlijk al (is ook een stuk minder dan gamespot) maar hier de link: www.gamesdomain.com
Zullen er trouwens veel mensen zijn die gaan betalen voor sites als gamespot en ign?

Grab shell dude!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Voor niets gaat de zon op. (reclame opbrengsten leveren niets meer op en een website kost geld)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• nudie
nou ik in ieder geval NIET
hoeveel is gamespot eigenlijk, want als ik het wel zou doen dan zou ik 10000 % voor gamespot gaan, die videoreviews zijn echt het allerbeste

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Alsof het downloaden van 10 minuten video gratis is? In de tijd dat iedereen nog positief was over internet en reclame inkomsten zowaar kosten-dekkend waren kon het misschien, maar nu niet meer..

Abonnementen zijn het internet van de toekomst.. Net als je nu een abonnement op een tijdschift neemt neem je in de toekomst een abonnement op een website. Ik zie dit als een hele logische en verwachte stap...

• nudie
logisch vind ik het niet want op dit moment heeft niemand nog echt de behoefte om geld te betalen aan internet als ze al betalen via hun provider.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2025

Bellerophon

Persona non grata

Dit is wel een verwachte stap maar het is ook begrijpelijk dat dit enorme irritatie opwekt bij de bezoekers van de desbtreffende site

Zelf was ik ook fanatiek IGN bezoeker mede omdat deze altijd top Reviews en Previews leverde, en niet hun persoonlijke mening door laat schijnen maar neutraal een game bekijkt

Vele nederlandse games sites laten te snel hun eigen mening door schijnen, dit vind ik niet gepast en mag ook niet

Een game moet neutraal bekeken worden
Zelf vond ik bijv. Harvest Moon (voor de PS2) een pracht game, de PU en GSX.nl kraakte deze game volledig af omdat hun niet van dit genre hielen, terwijl IGN het een 9,4 gaf, omdat deze game origineel en vernieuwend was

Dit klopt dan toch niet?!?
Of heb ik dit helemaal verkeerd begrepen?

PSN: Bellerophon-

• nudie
een review blifjt een persoonlijke mening. Maar wat mij vooral opvalt aan nederlandse game sites is dat zij heel duidelijk maken achter welke console zij staan. Ik bedoel niemand staat te w8en op een review van een nintendo fansite. Mega onbetrouwbaar want die mensen daar gaan natuurlijk niet HUN games afkraken, dit is maar een klein voorbeelt.
Daarom bezoek ik alleen maar multi sites waar enorm veel info te vinden is voor all platformen , want alleen screenies heb ik nix.

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-01 20:34

CBA

een vat, een vat, een vat !

Nou, voor reviews van games koop ik gewoon nog elke maand PC Gameplay.

Heb ik heel wat games en goede reviews voor een klein bedrag ...

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik zou niet snel gaan betalen voor zo'n site... ten eerste omdat ik ze nooit bezoek en ten tweede vind ik het persoonlijk veel relaxter om daar een boekje voor te halen. :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op maandag 13 mei 2002 12:37 schreef Marv het volgende:
Ik zou niet snel gaan betalen voor zo'n site... ten eerste omdat ik ze nooit bezoek en ten tweede vind ik het persoonlijk veel relaxter om daar een boekje voor te halen. :)
Precies :) Dan hou je nog wat over aan je uitgegeven geld :) Vandaar dat het internet in de toekomst nog behoorlijk zal gaan veranderen.

En reviews zijn altijd geschreven door personen met een eigen mening, die schijnt nu eenmaal altjid door. Hoe kun je iemand ander laten beoordelen of iets mooi is? Of de muziek mooi is??

Download lekker de demo en probeer het.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Op maandag 13 mei 2002 12:19 schreef Mikez het volgende:
een review blifjt een persoonlijke mening. Maar wat mij vooral opvalt aan nederlandse game sites is dat zij heel duidelijk maken achter welke console zij staan. Ik bedoel niemand staat te w8en op een review van een nintendo fansite. Mega onbetrouwbaar want die mensen daar gaan natuurlijk niet HUN games afkraken, dit is maar een klein voorbeelt.
Daarom bezoek ik alleen maar multi sites waar enorm veel info te vinden is voor all platformen , want alleen screenies heb ik nix.
Ja dat is wat ik zei, maar helaas worden die multi platform sites juist betaal sites :(
En bij IGN neem ik maar als voorbeeld, bij deze site zag ik geen mening, ze bekijken het altijd uit de ogen van een gamer en niet uit het opzicht zoals vele site's doen en dat is alleen maar hun console de hemel in prijzen

• nudie
precies precies precies
helemaal gelijk, daarom is het zo KUT dat IGN en GAMESPOT betaald zijn :r

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Het gaat niet zozeer om de "multi-platform" sites, maar gewoon om de GROTE sites. IGN en Gamespot zijn ook zo'n beetje de twee grootste die er zijn. Juist ZIJ hebben financiele verplichtingen om aan te voldoen.

• nudie
ut blijft bagger. Maar jij gaat me niet vertellen dat IGN en GAMESPOT de enige 2 grote game sites zijn
d8 ut niet daarom vraag ik of iemand er nog eentje weet
of alleen maar filmpies wat ook coel is

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

En dan kom je toch alweer vaak op de nederlandse site's terecht waarvan de filmpjes wel ok zijn en de plaatjes ook wel

Maar de reviews zijn om van te huilen, zo diep triest vind ik die

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Eurogamer is ook wel ok vind ik als alternatief.

Gamesdomain is al genoemd.
G256.com heeft elke paar dagen een lijst met links naar nieuwe reviews van verschillende sites, daar kijk ik ook vaak.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Welke nederlandse site's toch wel goed zijn (niet om hun reviews) maar om de plaatjes en filmpjes zijn GSX
En Gamespot.nl

Pagina: 1